به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۰۴۹۸۶

فتح جام باشگاه‌های آسیا به دست دختران سیرجانی؟

گروه ورزشی: تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در سومین مسابقه خود در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا به مصاف تیم میزبان می‌رود.
فتح جام باشگاه‌های آسیا به دست دختران سیرجانی؟
بعد از دو پیروزی شیرین مقابل بنیادکار ازبکستان و گوکولام کرالا هند، حالا تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان نماینده ایران در دومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا امشب برای قهرمانی در این رقابت‌ها نیازمند کسب حداقل امتیاز از تقابل با امان کلاب، نماینده کشور اردن که میزبانی رقابت‌ها را برعهده دارد، است.
شاگردان مریم جهان‌نجاتی برای بازی امشب، مریم علیزاده ستاره بی‌چون و چرای سیرجانی‌ها در دو بازی گذشته را ندارند؛ علیزاده در بازی اول، یک گل زد و یک گل را هم ساخت و در بازی دوم، روی فرار او بود که ضربه ایستگاهی برای نماینده ایران به دست آمد و چترنور آن را به گل تبدیل کرد. البته پیش از توپ به گل تبدیل شود، علیزاده به دلیل مصدومیت شدید از بازی خارج شد و همان مصدومیت باعث شده تا با توصیه پزشکان امشب او در ترکیب تیمش قرار نداشته باشد.
بدون‌تردید کسب عنوان قهرمانی در اولین تجربه آسیایی و تقابل با سه تیم برتر غرب آسیا، می‌تواند دستاورد مهمی از دومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا برای شهرداری سیرجان باشد.
 اتفاق مهم این‌که پیش از بازی شهرداری سیرجان و امان کلاب، مصاف تیم‌های بنیادکار و گوکولام کرالا برگزار می‌شود و تکلیف تیم ازبک که آن‌ها هم کورسوی امیدی برای قهرمانی دارند، مشخص خواهد شد؛ در حال حاضر نماینده ایران با 6 امتیاز صدرنشین است و امان کلاب و بنیادکار هم 3 امتیازی هستند.
مصاف امشب نماینده ایران و اردن از ساعت 20:30 در ورزشگاه عقبه اردن برگزار خواهد شد، کسب حتی یک امتیاز می‌تواند قهرمانی شهرداری سیرجان را تثبیت کند و در صورت پیروزی حریف، احتمال از دست رفتن شانس قهرمانی برای شهرداری سیرجان و رسیدن این عنوان به نماینده اردن و یا ازبکستان وجود دارد.
گفتنی است که امان اردن، شهری خاطره‌ساز برای فوتبال زنان است، چرا که کمتر از دو ماه قبل در این شهر تیم ملی فوتبال زنان ایران در تقابل با تیم ملی زنان اردن توانست به پیروزی برسد و برای نخستین‌بار به جام ملت‌های آسیا صعود کند و حالا شاگردان جهان‌نجاتی امیدوارند آن‌ها هم بتوانند طعم شیرین پیروزی و قهرمانی را بچشند.
برچسب ها: فوتبال بانوان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها