به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۳۰۴۹۹۰
نه لیورپول، رئال و نه هیچ باشگاه دیگری

فقط چلسی و سیتی توان جذب هالند را دارند

گروه ورزشی: یان آرن ریسه ستاره نروژی سابق لیورپول معتقد است ارینگ هالند فصل بعد در لیگ برتر توپ خواهد زد.
فقط چلسی و سیتی توان جذب هالند را دارند
ارلینگ هالند همراه با کیلیان امباپه دو گزینه خرید جذاب رئال مادرید محسوب می شوند. امباپه اگر قراردادش را تمدید نکند،مقصد بعدی اش رئال خواهد بود ولی شرایط ارلینگ هالند کمی متفاوت است.
 

  
ستاره نروژی این روزها مصدوم است ولی تا قبل از مصدومیت، در 10 بازی توانسته بود 13 گل برای دورتموند بزند. قرارداد او تا 2024 اعتبار دارد ولی گفته می شود بند خرید 75 میلیون یورویی او از تابستان پیش رو قابل فعال شدن است. برخی منابع این بند را 90 میلیون یورو عنوان کرده اند.
باشگاه های بزرگ دیگری چون لیورپول، سیتی، چلسی و یونایتد نیز خواهان جذب هالند هستند و نباید پی اس جی را هم فراموش کرد ولی یان آرنه ریسه مدافع چپ سابق لیورپول معتقد است مقصد بعدی هموطنش، انگلیس است.
 

 
او به تاک اسپورت گفت:« با توجه به دستمزد بالای هالند و مدیر برنامه هایش مینو رایولا که همه توقعات مالی اش را می شناسیم، معتقم فقط چلسی و سیتی قادر به جذب این بازیکن خواهند بود. برای اینکه لیورپول هم شانسی داشته باشد، تنها راه این است که ارلینگ از رقم دستمزش کم کند که به نظرم بعید خواهد بود. لیورپول توان مالی چلسی و سیتی را ندارد و نمی تواند دستمزدی بالا به هالند پیشنهاد بدهد. آنها همین حالا برای دستمزد درخواستی محمد صلاح به مشکل برخورده اند.»
 
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها