به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۰۵۰۲۵

منوچهر نوذری طنازترین مجری تلویزیونی شد

منوچهر نوذری طنازترین مجری تلویزیونی شد
گروه فرهنگی:منوچهر نوذری در برنامه «ترین‌ها» در رقابت بین طنازترین مجری‌های تلویزیونی مقام نخست را از آن خود کرد.برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری پخش می شود.
 
«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری و فضای مجازی را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می شود.این برنامه روز جمعه ۲۱ آبان به سراغ مجریان تلویزیونی رفت و طنازترین آنها را معرفی کرد.

در این برنامه با پخش قسمت هایی از اجرای این مجریان در فضایی شاد و با هیجان نتایج آرای مخاطبان در فضای مجازی و کارشناسی تیم برنامه به صورت زیر اعلام شد.این رقابت بین مجریان امروز و دیروز صورت گرفت و از بین این کاندیداها مسعود روشن پژوه، ایرج نوذری، پیمان طالبی، عبدلله روا، سید مرتضی حسینی، شاهین جمشیدی، ایرج طهماسب، منوچهر نوذری، احسان علیخانی و رضا رفیع طنازترین‌ها در این برنامه معرفی شدند.

طبق ارزیابی‌های تیم «ترین‌ها» مقام نخست این رقابت به مرحوم منوچهر نوذری مجری طناز صدا و سیما تعلق گرفت و در این رقابت رتبه های دوم تا پنجم به ترتیب ایرج نوذری، ایرج طهماسب، شاهین جمشیدی و احسان علیخانی معرفی شدند.منوچهر نوذری (۱۰ اردیبهشت ۱۳۱۵ – ۱۶ آذر ۱۳۸۴) دوبلور، هنرپیشه، مجری و کارگردان ایرانی بود.

وی فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۳۲ با گویندگی رادیو آغاز کرد و همچنین از نسل اول گویندگان تاریخ دوبله در ایران بود. از سال ۱۳۳۲ در رادیو مشغول به کار شد و در سال ۱۳۳۶ به دعوت هوشنگ لطیف پور وارد دوبله و زیر نظر زنده یاد ایرج دوستدار دوره کارآموزی دوبله را طی کرد. فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۳۸ به عنوان دستیار فنی آغاز کرد. اولین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۴۱ با بازی در فیلم «لاله آتشین» به کارگردانی برادرش محمود نوذری و هوشنگ لطیف پور رقم خورد و با ساخت فیلم «ایوالله» نخستین تجربه‌اش در کارگردانی را مقابل دوربین برد. نوذری در دهه ۱۳۵۰ با مهاجرت به مصر فیلم «الو من گربه هستم» را ساخت.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.علاقمندان با مراجعه به سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir می‌توانند شنونده بخش اعلام نتایج این برنامه باشند.
برچسب ها: منوچهر نوذری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها