به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۰۵۱۲۶

چلسی چگونه کهکشانی می‌شود؟

چلسی چگونه کهکشانی می‌شود؟
گروه ورزشی: باشگاه چلسی برنامه ریزی برای خریدهای ژانویه را دنبال می‌کند.چلسی در حال حاضر در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و سه امتیاز بالاتر از منچسترسیتی و وستهم به دست آورده اما آنها راضی صدرنشینی نزدیک به رقبا نیستند و در حال برنامه ریزی هزینه‌های زیادی در ژانویه هستند تا شانس خود را برای ادامه راه و کسب عنوان قهرمانی افزایش دهند.

مارینا گرانوفسکایا به عنوان کارگردان این برنامه در حال طراحی تعدادی جابجایی است تا به توماس توخل یک تیم رویایی بدهد و چالش عنوان قهرمانی خود را ادامه دهد. نام‌های ماتیاس دی لیخت، ژول کونده و لورنزو اینسینیه در صدر فهرست آرزوهایی قرار دارند که به آبی‌ها تیمی ترسناک و قدرتمند هدیه می‌دهد.تردیدها در مورد آینده آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر، علاقه چلسی را به خرید دو بازیکن دفاعی یعنی دی لیخت و کونده، بسیار تشدید کرده است. یوونتوس و سویا به راحتی از این دو جدا نخواهند شد، اما پول پیش از این به ندرت مانعی برای چلسی بوده و نیاز به تضمین آینده دفاعی می‌تواند آن‌ها را مجبور کند که ماشه را در ژانویه بکشند.

با توجه به سن این دو بازیکن با دی لیخت 22 و کونده 23 سال نیز باعث می‌شود که هزینه‌های بالای نقل و انتقالات آن‌ها توجیه پذیرتر و جذب آن‌ها مطلوب‌تر شود. تعداد زیادی از باشگاه‌های بزرگ آن‌ها را دنبال می‌کنند، به ویژه منچستریونایتد نیز بسیار مشتاق به خرید کونده است. بنابراین، اگر قرار بود چلسی هر دو را بخرد، می‌تواند یکی از بهترین دفاع‌های اروپا را برای دهه آینده تضمین کند.

 بالاتر از خط دفاعی، خانم کارگردان همچنین قصد دارد به توخل قدرت شلیک بیشتری بدهد. امضای اینسینیه، بازیکن مستحکم ناپولی، تجربه و یک گزینه اثبات شده را به خط حمله‌ای که در حال حاضر استعدادهای جوان زیادی دارد، می‌افزاید، اما شاید ثبات کافی نداشته باشد. این بازیکن 30 ساله تمام دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه ناپولی گذرانده است، بنابراین دیدن او در دسترس است، شگفت‌انگیز است، اما چلسی وضعیت او را زیر نظر داشته و ممکن است فرصتی پیش آمده باشد. قرارداد بازیکن ملی پوش ایتالیایی در پایان فصل به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد در مذاکرات تمدید بین بازیکن و باشگاه فاصله‌ای وجود دارد.

اینگونه به نظر می‌رسد که ناپولی می‌خواهد به این بازیکن باتجرله کاهش دستمزد 50 درصدی را پیشنهاد بدهد، حرکتی که او را غافلگیر کرده و در را برای خروج باز می‌کند. چلسی چشم‌انداز جذابی را ارائه می‌دهد و به او این فرصت را می‌دهد تا مرتباً برای جام‌ها رقابت کند و لیگ دیگری را امتحان کند، زیرا مطمئناً وفاداری او به ناپولی مانع از بازی او در هر تیم دیگری از سری آ می‌شود.

یازده بازیکن رویایی چلسی
تیم توخل در حال حاضر در جستجوی عنوان قهرمانی است، اما اگر گرانوفسکایا بتواند حرکات رویایی خود در ژانویه را انجام دهد، اعتبار آنها حتی قوی‌تر از قبل خواهد شد.لیست یازده بازیکن رویایی چلسی می‌تواند به شرح زیر باشد: ادوارد مندی، ماتیاس دی‌لیخت، تیاگو سیلوا، ژول کونده، ریس جیمز، جورجینیو، انگولو کانته، بن چیلول، کالوم هادسون اودوی، روملو لوکاکو، لورنزو اینسینیه.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها