به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۰۵۲۰۳

علیزاده: با ذهنیت بزرگتر پرسپولیس را می‌بردیم

علیزاده: با ذهنیت بزرگتر پرسپولیس را می‌بردیم
گروه ورزشی:هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امیدوارم اتفاقات بهتر از کسب سهمیه برای ما بیفتد و بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم، واقعا از تیم ما بر می‌آید. علیرضا علیزاده در مورد شرایط گل‌گهر پس از گذشت 4 هفته از فصل جدید اظهار داشت: در این چهار بازی امتیازات معقولی گرفتیم. حقمان بود که از پرسپولیس هم سه امتیاز بگیریم اما قسمت نشد. شرایط تیم خوب است و امیدوارم بتوانیم این روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم.
وی در مورد اینکه گل گهر فصل را خوب شروع کرده و آیا امسال اتفاقات خوبی مانند کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم می‌افتد، گفت: سال قبل هم شرایطمان طوری بود که می‌توانستیم سهمیه بگیریم اما امسال با این بازیکنان و کادرفنی کمترین خواسته ما می‌تواند سهمیه آسیایی باشد.

هافبک گل گهر تصریح کرد: برای این هدف می‌جنگیم اما واقعا امیدوارم اتفاقات بهتر از سهمیه آسیایی برای ما بیفتد و بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم. واقعا از تیم ما بر می‌آید. درست است که چند تیم عملکرد خیلی خوبی دارند و همه بازی‌ها سخت شده ولی می‌توانیم با هم و در کنارهم کار بزرگی را انجام بدهیم.

علیزاده در مورد اینکه پس از بازی با تراکتور تصور بر این بود که هفته‌های بعد هم می‌توانند با گل‌های بیشتری برنده شوند اما پس از بازی با نساجی به نظر رسید گل‌گهر مقابل تیم‌های مدعی با انگیزه و قدرت بیشتری بازی می‌کند، گفت: واقعا اینطور نیست. روحیه امیر قلعه‌نویی طوری است که اجازه نمی‌دهد اینطور فکر کنیم. اینطور نیست که اگر تیمی در صدر جدول بود محکم بازی کنیم و مقابل تیمی که در جدول پایین تر است کم انگیزه باشیم. بازی ضعیف و قوی نداریم. همه بازی‌ها مهم هستند.

وی افزود: مقابل نساجی شرایط طوری شد که کمی عقب کشیدیم اما با اینحال به حریف موقعیت خاصی ندادیم. انتظارات از تیم ما بالا رفته و به نظرم درست است. با این بازیکنان و کادرفنی همه از ما توقع دارند. درتمام مسابقات تلاش می‌کنیم سوار بازی باشیم اما به هرحال مقابل نساجی کار کمی سخت شد.علیزاده در ادامه با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ولی مقابل پرسپولیس خیلی خوب و منسجم کار کردیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. نه، واقعا اینطور نیست که بگوییم مقابل یک تیم خیلی انگیزه داریم و مقابل یک تیم دیگر بی انگیزه هستیم. امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داریم. همه تیم‌ها منسجم و خوب هستند. با اینحال خیلی دوست داریم و تلاش می‌کنیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

هافبک گل گهر در مورد اینکه در ورزشگاه آزادی بهتر از پرسپولیس بازی کردند و این اتفاق شاید بی سابقه باشد، گفت: اینکه می‌گویند پرسپولیس ضعیف شده را واقعا قبول ندارم. پرسپولیس هنوز هم تیم منسجم و خیلی خوبیست. ما آن‌ها را خیلی خوب آنالیز کردیم و تمام راه هایی که می‌توانستند خطر ساز شوند را بسته بودیم. واقعا بازی منطقی و خوبی انجام دادیم. در نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. بعضی اوقات شرایط اینطور پیش می‌رود. شاید اگر ذهنیت بزرگ‌تری داشتیم می توانستیم پرسپولیس را ببریم. البته نباید فراموش کنیم که این تیم در ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان به راحتی امتیاز نمی‌دهد.

علیزاده در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: بیژن حیدری یکی از بهترین و سالم‌ترین داوران فوتبال ما است ولی شاید اگر اتفاقاتی که در 18قدم پرسپولیس افتاد، در 18قدم ما می افتاد یکی از آن‌ها را پنالتی می گرفت. با اینحال اشتباه آنچنانی نداشت و قضاوت خوبی را انجام داد.

هافبک تیم سیرجانی لیگ برتر در مورد اضافه شدن اریک بایناما مهاجم گابنی گفت: اول باید به خاطر اتفاقی که برای یونس(شاکری) افتاد از او تشکر کنیم. در این دو سال با جان و دل کار کرد و گل های حساسی هم برایمان زد. جای او واقعا خالیست. اخلاق و رفتارش طوری بود که همه واقعا دوستش دارند. امیدوارم هرچه زودتر برگردد و به تیم کمک کند. بایناما در دو بازی دوستانه ترکیه خیلی خوب کار کرد. پس از عقد قرارداد هم در بازی دوستانه مقابل پدیده عملکرد خوبی داشت. امیدوارم بتواند در ادامه راه لیگ به تیم کمک کند.
مرجع : فارس
برچسب ها: پرسپولیس گل‌گهر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها