به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۰۵۲۲۷

تراکتور قید شاگرد اتوئو را می زند؟

گروه ورزشی: باشگاه تراکتور برای اینکه دوباره با موضوع مشابه کنستانت مواجه شود، تمایلی به عقد قرارداد با بازیکن کامرونی ندارد.
تراکتور قید شاگرد اتوئو را می زند؟
درست زمانی که فیروز کریمی استعفا داد و باشگاه تراکتور برای جذب جانشین او با گزینه های مدنظرش وارد مذاکره شد، شاهد حضور یک بازیکن کامرونی در تبریز بودیم؛ بازیکنی که گفته می شد آمده تا با تراکتور قرارداد امضا کند.
سرج لوکو، مدافع راست کامرونی که از آکادمی فوتبال ساموئل اتوئو فوتبال خود را آغاز کرده پیش از عقد قرارداد برای انجام معاینات پزشکی در ایفمارک حضور یافت.
در معاینات انجام شده در ایفمارک مشخص شد که یک عمل جراحی روی پای لوکو انجام شده و تست قلب او هم دچار اشکال است. باشگاه تراکتور در بیمارستانی در تبریز دوباره تست قلب بازیکن کامرونی را مورد آزمایش قرار داد که نتیجه ارائه شده در بیمارستان نیز مشابه نتیجه ایفمارک بود.
در چنین شرایطی بود که موضوع شباهت بسیاری به موضوع کوین کنستانت پیدا کرد؛ بازیکنی که با وجود مشکل قلبی با تراکتور قرارداد بست و بدون انجام حتی یک بازی، این باشگاه را به پرداخت حدود 900 هزار دلار (حدود 25 میلیارد تومان!) محکوم کرد. در همین رابطه هوشنگ نصیرزاده از تشکیل یک کمیسیون خبر داده و گفت: "این بازیکن همچنان در ایران است و باید کمیسیون پزشکی در مورد او تصمیم بگیرد. قرار است کمیسیون پزشکی تشکیل شود و نمایندگان ایفمارک هم در این کمیسیون حضور داشته باشند."
حضور سرج لوکو در مقطعی که تراکتور سرمربی نداشت و مدیرعاملش هم استعفا داده بود، این نگرانی را در هواداران تراکتور ایجاد کرد که شاید قرارداد دردسرساز دیگری در راه باشد اما بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، تراکتوری ها که به تازگی از شر بدهی های سنگین خلاص شده اند، نمی خواهند دوباره ریسک کنند و به نظر می رسد که حضور مدافع کامرونی در جمع سرخ پوشان منتفی باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها