به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۰۵۲۶۳

شناسایی سارق بانک آمریکایی پس از ۵۲ سال

شناسایی سارق بانک آمریکایی پس از ۵۲ سال
گروه بین الملل: مقامهای قضایی آمریکا گفتند که سارق فراری یکی از معروف‌ترین سرقت‌های بانکی آمریکا، پس از ۵۲ سال تعقیب و جستجو شناسایی شده است.
تد کُنراد بعنوان متصدی باجه در "سوشیال نشنال بانک" در اوهایو کار می‌کرد، که در ژوئیه ۱۹۶۹ بانک را سرقت کرد.او در آن زمان با مبلغ ۲۱۵ هزار دلار ناپدید شد،؛ رقمی معادل ۱.۷ میلیون دلار امروز.بازرسان سرویس مارشال‌های ایالات متحده آمریکا می‌گویند که تد کنراد پس از ناپدید شدن، نامش را به توماس راندل تغییر داد و به واشنگتن دی‌سی و از آنجا به لس‌آنجلس گریخت و سرانجام در حومه بوستون در حدود هزار کیلومتر دورتر از صحنه جنایت سکونت گزید.بازرسان می‌گویند که او پس از سرقت زندگی آرام و بی‌تکلفی داشته است. کنراد در ماه می امسال بر اثر سرطان ریه درگذشت. او در زمان سرقت، که با کیسه‌های کاغذی قهوه‌ای رنگ پر از پول از بانک بیرون رفت، ۲۰ سال داشت.
دو روز بعد کارمندان بانک که متوجه سرقت پول شده بودند، تد کنراد دیگر ناپدید شده بود.سرقت او شروع نیم قرن تعقیب و جستجوی پلیس آمریکا شد، طوریکه این پرونده در برنامه‌های تلویزیونی مانند "تحت تعقیب‌ترین" و "معمای حل‌نشده" مطرح شد.


 
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها