کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تام‌هالند به بازیگر بعدی مرد عنکبوتی کمک می‌کند

23 آبان 1400 ساعت 18:21


گروه فرهنگی: تام هالند بازیگر هالیوود، قول داد که به بازیگر بعدی مرد عنکبوتی که جایگزین او می‌شود، کمک کند.هالند با فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) حضور سومش در نقش این ابرقهرمان و همچنین حضور ششم خود در دنیای فیلم‌های سینمایی مارول را تجربه می‌کند. البته او در این نقش یک صحنه کوتاه در «ونوم ۲» (Venom: Let There Be Carnage) دارد.
 

قبل از اینکه تام هالند برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) به عنوان مرد عنکبوتی معرفی شود، دو بازیگر دیگر این نقش را بر عهده داشتند.این ابرقهرمان ابتدا در اقتباسی سینمایی در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی سم رئیمی و با بازی توبی مگوآیر به سینما‌ها آمد. سه‌گانه آن بیش از ۲ میلیارد برای شرکت سونی درآمد داشت.

بازسازی این داستان با فیلم «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) و بازی اندرو گارفیلد در نقش این ابرقهرمان رقم خورد، اما این فیلم چندان درآمدی برای سونی نداشت و این شرکت مجبور شد بازسازی فیلم‌ها را بر عهده دنیای سینمایی مارول (MCU) بگذارد. حالا که تام هالند حاضر شده است تا با سه‌گانه خود با نقش محبوبش خداحافظی کند، باز هم آینده این شخصیت در هاله‌ای از ابهام است.

هر چند مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، هالند قول می‌دهد از هر کسی که جایگزین او شود حمایت کند.
با توجه به اینکه شرکت مارول چندین فیلم با حضور مرد عنکبوتی را در آینده در نظر گرفته است، هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است این نقش را بازی خواهد کرد و احتمالاتی هم در این باره وجود دارد. این احتمال هم وجود دارد که یک فیلم ابرقهرمانی دیگر با مارول در نقش مرد عنکبوتی داشته باشد، اما هنوز نه خبری از ادامه فیلم‌های «مرد عنکبوتی» و نه خبری از جانشینی بازیگر دیگری در این نقش است.

جایگزین شدن بازیگر دیگری به جای هالند در نقش مرد عنکبوتی، به خصوص با توجه به اختلافات گذشته مارول و سونی بر سر این شخصیت، اجتناب ناپذیر است. همانطور که مگوآیر، گارفیلد و هالند می‌توانند تأیید کنند، مرد عنکبوتی بودن و کنار آمدن با فشار و مسئولیتی که با این نقش همراه است کار آسانی نیست. اگرچه خوب است بدانید بازیگر بعدی که لباس اسپایدری را بر تن می‌کند، توسط با تجربه‌ترین بازیگر مرد عنکبوتی تا به امروز راهنمایی می‌شود.


کد مطلب: 305282

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/305282/تام-هالند-بازیگر-بعدی-مرد-عنکبوتی-کمک-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir