به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۳۰۵۲۸۷

سارقی که طلاهای خواهرش را دزدید دستگیر شد

سارقی که طلاهای خواهرش را دزدید دستگیر شد
گروه حوادث:فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: برادری که از منزل خواهر خود مقداری زیورآلات به ارزش ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بود دستگیر شد.به گزارش  فارس، سرهنگ محمدعلی فرهادی بیان کرد: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهرستان ارسنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
 فرهادی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت به برادر مالباخته مشکوک و پس از اخذ دستور مقام قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان اضافه کرد: برادر ۳۴ ساله شاکی در بازجویی فنی و تخصصی و در مواجهه با مستندات موجود به سرقت طلاجات از منزل خواهر خود اقرار کرد.فرهادی با بیان اینکه متهم اقرار کرد که در غیاب خواهرم وارد منزل وی و اقدام به سرقت کردم، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق طلاجات مسروقه که برابر نظر کارشناسان حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست که توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها