به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۳۰۵۲۹۵

تمجید لوکاشنکو از رابطه برادرانه‌ خود با پوتین

تمجید لوکاشنکو از رابطه برادرانه‌ خود با پوتین
گروه بین الملل: رئیس جمهور بلاروس، رابطه‌اش با همتای روسی‌اش را "برادرانه" خواند و گفت آن‌ها درک و فهم یکسانی از تحولات جهانی دارند.
 الکساندر لوکاشنکو،  در گفت‌وگویی با ماهنامه "دفاع ملی" روسیه گفت: او (پوتین) و من همیشه در شرایط مشابه هستیم؛ ما رابطه‌ای برادرانه و قلبی داریم.
لوکاشنکو گفت: سال ۲۰۲۰ برای من و پوتین یک درس بود؛ ما دریافتیم که تمامی گفت‌وگوها، صرفا حرف بود و بس... همانطور که گفتم، آن‌ها همیشه در اینجا جنگ به راه انداخته‌اند و اکنون نیز پیش‌بینی می‌شود که این کار را انجام دهند.او گفت: ما تغییر کرده‌ایم، بنابراین آن‌ها از ما می‌ترسند. (رخدادهای) سال گذشته، ما را در این زمینه به هم نزدیکتر کرده است. امروز حتی نمی‌توانم موضوعی را نام ببرم که در ارزیابی‌هایمان با هم اختلاف نظر داشته باشیم. به نظر من چنین موضوعی وجود ندارد.رئیس جمهور بلاروس همچنین افزود: چیزهای به ظاهر کوچک، ما را برای درک فرآیندهای فعلی به هم نزدیک می‌کنند.به گفته لوکاشنکو، پوتین می‌داند "بلاروس چگونه است، دقیقاً همانطور که من می‌دانم در غرب چه اتفاقی می‌افتد؛ به عبارت دیگر، ما در ارزیابی آنچه اکنون در حال رخ دادن است، نگرش‌های یکسانی داریم."


 
برچسب ها: بلاروس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها