به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۰۵۴۰۴

من به رونالدو گفتم به منچستریونایتد برود

گروه ورزشی: نانی، بازیکن سابق تیم ملی پرتغال، می‌گوید از کریستیانو رونالدو خواسته به منچستریونایتد ملحق شود.
من به رونالدو گفتم به منچستریونایتد برود
رونالدو تابستان امسال پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شده و بار دیگر به اولدترافورد برگشت تا با پیراهن منچستریونایتد به میدان برود.
پیش از نهایی شدن این انتقال، شایعاتی درباره احتمال حضور این فوق ستاره پرتغالی در منچسترسیتی به گوش می‌رسید و مذاکراتی نیز انجام شده بود اما این اتفاق در نهایت عملی نشد تا اسطوره یونایتد بار دیگر به این تیم برگردد.
نانی که پیش از این سابقه بازی در کنار این بازیکن در تیم ملی پرتغال و منچستریونایتد را داشته در گفتگو با اتلتیک درباره پیامی که پیش از بازگشت رونالدو به اولدترافورده برای او ارسال کرده اظهار داشت:« من اولین کسی بودم که به او گفتم اگر می‌خواهد به انگلیس برگردد باید به منچستریونایتد برود. من به او گفتم اگر می‌خواهی بروی، یونایتد را انتخاب کن! این بهترین اتفاق است!»
 

 
او در ادامه گفت:« من همیشه بازی‌های یونایتد را دنبال می‌کردم اما حالا شرایط خاص‌تر هم شده چون کریستیانو در آنجا حضور دارد. وقتی اخبار را دیدم متوجه شرایطی که او در یوونتوس با آن مواجه بود شدم و فکر کردم که هیچ جایی بهتر از یونایتد برایش وجود ندارد. من می‌دانستم که این اتفاق رخ خواهد داد.»
نانی در فاصله سال‌های 2007 تا 2015 پیراهن یونایتد را به تن داشت و در حال حاضر در لیگ فوتبال آمریکا بازی می‌کند. این بازیکن 34 ساله احتمال بازگشت به یونایتد را رد نکرد و گفت:« شاید بتوانم برای یک سال برگردم، به قهرمانی این تیم کمک کنم و بار دیگر از آنها جدا شوم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها