به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۰۵۴۰۶
واکنش خبرنگاران اسپانیایی به جذب آلوس:

خوشحالی از جذب بازیکن 40 ساله نشانگر وضع بارساست

گروه ورزشی: بازگشت دنی آلوس، ستاره سابق تیم ملی برزیل، به بارسلونا با واکنش‌های بسیاری همراه شده است.
خوشحالی از جذب بازیکن 40 ساله نشانگر وضع بارساست
 آلوس در سال 2008 پس از درخشش در سویا به بارسلونا پیوست و قهرمانی‌های بسیاری را به همراه این تیم به دست آورد.
او سپس در سال 2016 تصمیم گرفت از نوکمپ جدا شده و به یوونتوس ملحق شود. حضور او در تورین یک فصل بیشتر طول نکشید و این بازیکن برزیلی در سال 2017 به پاری سن ژرمن پیوست و دو فصل نیز در این تیم حضور داشت و پس از آن نیز به فوتبال برزیل برگشت.
چند روز قبل و با تایید ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا، بود که این باشگاه بار دیگر آلوس را به خدمت گرفت تا تیمش را در پست دفاع راست تقویت کند و از تجربیات این بازیکن کهنه‌کار نیز استفاده کند.
چند نفر از خبرنگاران اسپانیایی حاضر در برنامه ال لارگوئرو نظراتشان را درباره بازگشت این بازیکن 38 ساله به نوکمپ مطرح کردند.
 

 
ماریو تورخون: اگر با آرامش به این اتفاق نگاه کنید متوجه می‌شوید که آلوس می‌تواند به بهبود شرایط بارسا در سمت راست کمک کند. او تصویر واضحی از عملکردی است که بارسا باید داشته باشد.»

یوردی مارتی: از نظر فوتبالی مشخص نیست که آلوس قادر به اضافه کردن چه ویژگی‌هایی به این تیم است.»

لوییس فلاکر: جذب آلوس در واقع نشان دهنده شرایط رختکن بارسلونا است. او به تیم اضافه شده تا به بازسازی و بهبود شرایط کمک کند و می‌تواند در زمین نیز برای آنها موثر باشد.»

تالاورا: جذب آلوس اقدامی عجیب بود. خوشحالی و هیجان‌زده شدن برای جذب بازیکنی 40 ساله نشان دهنده شرایطی است که بارسلونا در آن قرار دارد. این خرید بسیار عجیب بود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها