به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۰۵۴۲۴

چرا حضور کونته روی نیمکت یونایتد منتفی شد؟

گروه ورزشی: درخواست مالی و هنگفت آنتونیو کونته مانع حضور او در رختکن منچستریونایتد شده است.
چرا حضور کونته روی نیمکت یونایتد منتفی شد؟
 تا چند هفته قبل شایعات و گمانه زنی هایی وجود داشت که اگر شیاطین سرخ اوله گونار سولسشر نروژی را اخراج کنند، آنتونیو کونته به عنوان جانشین او در اولدترافورد مشغول به کار خواهد شد. اما فابریتزیو رومانو، خبرنگارر مشهور ایتالیایی امروز در گزارشی مدعی شد مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده و عدم توافق در مورد فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات دلیل اصلی این ناکامی بوده است. این سرمربی ایتالیایی بعد از جدایی از اینتر بیکار بود و به عنوان اولین گزینه مورد توجه یونایتد قرار گرفته بود.
 

 
در واقع به نظر می رسد آنتونیو کونته از مدیران منچستریونایتد بودجه هنگفت 250 میلیون پوندی برای تقویت تیمش درخواست کرده که مورد قبول آنها قرار نمی گیرد و مذاکرات همانجا متوقف می شود. کونته از مدیران تیم خواسته بود ترکیب تیم در پست های مختلف تقویت شود، اما یونایتد به تازگی و در تابستان گذشته بودجه فراوانی را به خریدهای جدید اختصاص داد بود و چنین امکانی برای باشگاه وجود نداشت. 
البته آنتونیو کونته شخصا علاقه داشت پست منچستریونایتد را بر عهده بگیرد، اما او نمی‌توانست بیش از حد منتظر بماند تا مدیران باشگاه درباره آینده سولسشر تصمیم بگیرند و به همین دلیل این انتقال رخ نداد. در ادامه کونته با تاتنهام به توافق رسیده و حضور روی نیمکت این تیم لندنی را انتخاب کرد. اسپرز پس از 11 بازی در فصل جدید لیگ برتر، با کسب یک امتیاز کمتر از یونایتد در رده ششم قرار دارد. البته همچنان موقعیت اوله گونار سولسشر به شدت تحت خطر بوده و هر لحظه امکان اخراج این سرمربی نروژی وجود دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها