به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۰۵۴۳۲

وضعیت بحرانی قهرمان آسیا با چهار باخت متوالی

گروه ورزشی: فولاد سیرجان پس از قهرمانی در آسیا روزهای سختی را در لیگ تجربه می‌کند.
وضعیت بحرانی قهرمان آسیا با چهار باخت متوالی
 چندی پیش فولاد سیرجان موفق شد در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی برسد و با روحیه خوبی آماده شروع لیگ شود اما اوضاع برای سیرجانی‌ها مطابق انتظار پیش نمی‌رود و این تیم روز گذشته چهارمین باخت متوالی خود را در لیگ تجربه کرد.
سیرجانی‌های درحالی با نتیجه سه بر یک مغلوب شهرداری گنبد شدند که هفته ششم با همین نتیجه به هورسان رامسر باخته بودند، در هفته پنجم سه-صفر از پیکان شکست خورده و در هفته چهارم نیز نتیجه را سه بر یک به پاس گرگان واگذار کرده بودند.
این شکست‌ها درحالی رقم خورده که فولاد سیرجان از ابتدای لیگ علیرضا بهبودی و صابرکاظمی را که با آنها در آسیا به مقام قهرمانی رسیده بود از دست داده و شرایط سختی را تجربه می‌کند. این تیم از هفت بازی سه برد و هشت امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته تا زنگ خطر برای قهرمان آسیا به صدا در بیاید.
این وضعیت در حالی برای فولاد سیرجان به وجود آمده که مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 16 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.
این رقابت‌ها قرار بود با حضور 6 تیم سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)، زاکسا (لهستان)، ترنتینو (ایتالیا)، یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) فون ویک تاباته (برزیل) برگزار شود که تیم زاکسا به دلیل مشکلات سفر ناشی از کووید 19 از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.
پس از انصراف زاکسا، فدراسیون جهانی والیبال از لوبه دعوت کرد که در این رقابت‎ها شرکت کند و این تیم نیز پذیرفت.
بدین ترتیب تیم لوبه ایتالیا جایگزین زاکسا در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان شد تا چهار تیم از کشورهای ایتالیا و برزیل و دو تیم از ایران و آرژانتین، 6 شرکت کننده در این رقابت‌ها باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها