به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۳۰۵۴۶۷

ستاره تنیس زنان چین بخاطر افشاگری ناپدید شد!

گروه ورزشی: پنگ شوای، ستاره تنیس زنان چین پس از آنکه روز چهارم نوامبر یکی از مقام‌های پیشین کشورش را به آزار جنسی متهم کرد، ناپدید شد.
ستاره تنیس زنان چین بخاطر افشاگری ناپدید شد!
خانم شوای ۳۵ ساله در متنی که روز پنجشنبه چهارم نوامبر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، جانگ گائولی، معاون اول پیشین نخست‌وزیر چین را متهم کرد که حدود ۳ سال پیش او را مجبور به برقراری رابطه جنسی کرده است. بر اساس گزارش منابع خبری، قهرمان تنیس زنان چین از ۱۰ روز پیش و پس از آنکه متن افشاگرانه‌اش از شبکه‌های اجتماعی چین از جمله پلتفرم ویبو حذف شد، ناپدید شده است. انجمن تنیس زنان در پی ناپدید شدن خانم شوای از تحقیقات کامل در مورد آزار جنسی این قهرمان تنیس زنان چین توسط گائولی حمایت کرد. استیو سیمون، رئیس و مدیر عامل انجمن تنیس زنان با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده برای تنیس‌باز چینی، گفت: «پنگ شوای و همه زنان، شایسته شنیده شدن هستند و نه سانسور. بنابراین باید به اتهامات مطرح شده توسط او در مورد رفتار یک رهبر پیشین چین با جدیت رسیدگی شود.»
رئیس انجمن تنیس زنان همچنین از «شجاعت» پنگ شوای برای به اشتراک گذاشتن علنی آنچه که بر او پذشته است، قدردانی کرد. به نظر مسئولان انجمن تنیس زنان، موضوع خانم شوای باید «به طور کامل، منصفانه، شفاف و بدون سانسور» بررسی شود. پنگ شوای به هنگام متهم کردن جانگ گائولی به آزار جنسی، نوشت که حرفهایش تغییری در وضعیت این مقام پیشین کشورش ایجاد نخواهد کرد اما او ترجیح داده که سکوت نکند و حقیقت را بگوید. او با بیان اینکه هیچ مدرکی برای اثبات سخنانش ندارد، خطاب به گائولی نوشت: «همیشه می‌ترسیدی چیزی مانند ضبط صوت همراه داشته باشم، برای ضبط صدا و مدرک یا چیزی ... نه صدا و نه تصویری ضبط و ثبت نشده، آنچه هست فقط تجربه نابهنجار اما بسیار واقعی من است.» این نخستین بار است که چنین اتهاماتی علیه یک شخصیت سیاسی ارشد در چین مطرح می‌شود. گائولی بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰‌۱۸ میلادی معاون نخست وزیر چین بوده است. حذف متن‌های نوشتاری پنگ شوای از پلتفرم چینی ویبو باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتک whereispengshuai# از این ستاره تنیس زنان حمایت کنند.
برچسب ها: تنیس‌باز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها