به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۰۵۴۸۱

نخستین حضور اسرائیل در نمایشگاه هوایی دبی

نخستین حضور اسرائیل در نمایشگاه هوایی دبی
گروه بین الملل:نمایشگاه هوایی دبی با نخستین حضور اسرائیل افتتاح شد.
نمایشگاه دوسالانه هوایی دبی در حالی افتتاح شد که شرکت‌های هوانوردی و دفاعی امیدوارند در نمایشگاهی که به دلیل شیوع کرونا بی سر و صدا و با استقبال کم برپا شده میلیارد‌ها دلار معامله کنند.این نمایشگاه پنج روزه است و انتظار می‌رود که ۸۰ هزار بازدیدکننده را جذب کند. این نمایشگاه همچنین شاهد حضور تجهیزات دفاعی و نظامی کشور‌هایی مانند آمریکا، روسیه و اسرائیل است.
بیش از ۱۰۰ شرکت از ایالات متحده ازجمله شرکت‌های لاکهید مارتین و ریتیان محصولات خود را در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خاورمیانه به نمایش گذاشتند.
پس از عادی سازی روابط دیپلماتیک اسرائیل با امارات در سال گذشته، شرکت‌های اسرائیلی برای اولین بار محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. شرکت صنایع هوافضای اسرائیل طیفی از پهپاد‌های دریایی و هوایی سرنشین دار و بدون سرنشین را به در این نمایشگاه عرضه کرده است.
همچنین فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به عنوان نخستین مقام عالی نظامی اسرائیل به امارات سفر کرده و با همتایان اماراتی و اردنی خود در حاشیه نمایشگاه هوایی در دبی ملاقات کرد.  


 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها