کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قتل شوهرخواهر سابق به خاطر ازدواج دوم

روزنامه شرق , 25 آبان 1400 ساعت 9:21


گروه حوادث:پسر جوانی که متهم است شوهرخواهر سابقش را به خاطر ازدواج دوم به قتل رسانده، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.رسیدگی به این پرونده از فروردین ماه سال ۹۹ به دنبال گزارش وقوع یک درگیری در یکی از محله‌های جنوب تهران آغاز شد و در این میان مرد 35 ساله‌ای به نام سهراب بر اثر ضربه چاقو و شدت خونریزی در بیمارستان جان باخت.
 

با تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که مقتول توسط برادرزن سابقش به نام شهرام 27 ساله به قتل رسیده است. به این ترتیب شهرام بازداشت شد و به قتل سهراب اعتراف کرد و درباره جزئیات ماجرا گفت: ۳ سال قبل سهراب خواهرم را عقد کرد و علیرغم اختلافات‌شان در دوران عقد و با وساطت خانواده‌ها باهم ازدواج کردند. ۶ ماه بعد از ازدواج‌شان خواهرم قهر کرد و به خانه پدرم رفت. 2 سال و نیم از ماجرا گذشت که آنها از هم جدا شدند و چند ماه پس از آن متوجه شدیم که او دوباره ازدواج کرده است. در دورانی که سهراب با خواهرم زندگی می‌کرد، پولی را از من قرض گرفته بود.

وی اضافه کرد: بعد از شنیدن خبر ازدواجش عصبانی شدم و مقابل خانه‌شان رفتم و از او خواستم تا بدهی‌اش را بدهد که سهراب شروع به فحاشی کرد و مدعی شد که خواهرت زندگی‌ام را خراب کرده و آن پول هم خسارت خراب شدن زندگی‌ام است. ‌از حرفش آنقدر عصبانی شدم که با چاقو چند ضربه به او زدم ولی قصد کشتن او را نداشتم.
به دنبال اعتراف‌های پسر جوان و تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم بزودی محاکمه خواهد شد. این در حالی است که اولیای دم درخواست قصاص کرده‌اند.


کد مطلب: 305491

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/305491/قتل-شوهرخواهر-سابق-خاطر-ازدواج-دوم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir