به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۳۰۵۵۱۳

فریب جایگاه سوریه در جدول را نخوریم

فریب جایگاه سوریه در جدول را نخوریم
گروه ورزشی:  در اولین روز از مرحله برگشت دیدارهای مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ملی ایران و سوریه در حالی به مصاف هم می‌روند که ایران با ۱۳ امتیاز در صدر و سوریه با ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد. با اینکه سوری‌ها هنوز روی کاغذ به طور کامل حذف نشده‌اند، اما بدیهی است که آنها با کمترین میزان شانس برای راهیابی به جام جهانی مواجه هستند.
 
رضا رجبی کارشناس فوتبال در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: بازی دشواری را برای تیم ملی پیش بینی می‌کنم و معتقدم به راحتی نمی‌توانیم به یک پیروزی ساده و از قبل پیش بینی شده دست یابیم. سوریه با اینکه ضعیف است، اما حضور برابر قدرت اول آسیا به اندازه کافی به این تیم انگیزه خواهد داد. درست همان اتفاقی که در لبنان برای ما رقم خورد.

ملی پوش اسبق فوتبال گفت: نه تنها سوری‌ها آخرین شانس‌های خود را برای حذف نشدن زودهنگام آزمایش می‌کنند، بلکه حضور پر قدرت مقابل قدرت اول آسیا و صدرنشین گروه برای تک تک بازیکنان تیم سوریه هم ایجاد انگیزه می‌کند. کدام فوتبالیست آسیایی است که بدش می‌آید مقابل تیم ملی ایران خودی نشان دهد؟

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: لبنان درس خوبی به فوتبال ما داد. کارشناسان همواره تاکید بر این دارند که هیچ تیمی را در فوتبال دنیا نباید دست کم گرفت و لبنان این را عملاً به تیم ملی ما ثابت کرد. ملی پوشان ما دچار غرور کاذب بودند و بر این گمان بودند که یک پیروزی ساده و احیاناً پر گل انتظارشان را می‌کشد؛ و فوتبال از طریق تیم ملی لبنان این درس بزرگ را به ملی پوشان ما داد که هرگز چنین قانونی در فوتبال دنیا نداریم.

رجبی تصریح کرد: باید با همه ظرفیت به مصاف سوریه برویم و با پیروزی بر این تیم تقریباً کار را یکسره کرده و بتوانیم انشاالله در بازی بعدی‌مان در تهران مقابل عراق جشن صعود به جام جهانی را بگیریم تا بازی‌های باقی ماند همان حالت تشریفاتی پیدا کند.
مرجع : مهر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها