به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۰۵۶۷۵

واکنش زارع به کُری آزادکار آمریکایی

گروه ورزشی: دارنده مدال طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در پیکار‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ گفت: اهل کُری‌خواندن همانند «گیبل استیوسون» آمریکایی نیستم بلکه روی تشک کشتی حرفم را می‌زنم.
واکنش زارع به کُری آزادکار آمریکایی
امیرحسین زارع در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا و حضورش در این مسابقه اظهار داشت: اگه کادر فنی صلاح بداند و فدراسیون تصمیم بگیرد که در این مسابقات شرکت کنم، تمرینات را پیگیری می‌کنیم و با توجه به نظر کادر فنی، حتما در دیدار دوستانه با آمریکا کشتی می‌گیرم.
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک توکیو ادامه داد: من هنوز سنی ندارم و جوان هستم و هر اتفاقی که تا به امروز افتاده تمام شده و از الان باید به فکر تکرار طلای جهان و کسب مدال طلای المپیک باشیم و خیلی خوشحالم که می‌خواهم با این کشتی‌گیر آمریکایی کشتی بگیرم.
وی در مورد کُری خواند «گیبل استیوسون» آمریکایی گفت: من معمولا اهل کُری خواندن نیستم و این در فرهنگ ورزشی ما نیست و هر چند برای آنها این موضوع عادی است. من حرف‌هایم را روی تشک می‌زنم.
زارع همچنین در خصوص حضور در لیگ نیز یادآور شد: در لیگ برتر در خدمت تیم فولادین ذوب آمل هستم و هر زمانی مربیان بخواهند در خدمت تیم شهرم هستم.
«گیبل استیوسون» بعد از کسب طلای المپیک توکیو در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دلیل شرایط مالی بهتر با سازمان معتبر UFC قرارداد امضا و از دنیای کشتی خداحافظی کرد.
در خبری که یکی از پیج‌های مرتبط با فدراسیون کشتی آمریکا منتشر کرده اعلام شد که یکی از دانشگاه‌های اوکلاهاما و یا آیوا برگزار برگزار کننده دیدار دوستانه تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا هستند.
گیبل در ذیل همین پیج و در کامنتی پیامی گذاشته است مبنی بر اینکه به ایران بگویید که زارع را هم با خودش بیاورد.
«امیرحسین زارع» آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۱ جهان قدرتمندانه و پس از ۳۲ سال ایران را در این وزن در پیکارهای جهانی صاحب مدال طلا کرد. او بعد از کسب مدال طلا و شکست «گنو پتریاشیویلی» در سنگین وزن، شادی جالب توجهی هم داشت که مورد توجه رسانه‌ها و به خصوص «جامبولات تدیف» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه قرار گرفت. زارع بعد از کسب مدال طلا با نشان دادن کمربند قهرمانی، تاج پادشاهی این وزن را روی سرش گذاشت. حال به نظر می‌رسد که این شادی به مذاق استیوسون آمریکایی خوش نیامده و او را برای مبارزه دعوت کرده است.
براساس برنامه‌ریزی انجام شده دیدار دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها