به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۰۵۶۸۴

دو مورد تجاوز در پرونده قضایی مدافع سیتی

گروه ورزشی: بنجامین مندی مدافع چپ فرانسوی سیتی با دو مورد اتهامی جدید روبرو شده و در پرونده او اکنون آمار شش مورد تعرض و تجاوز به چشم می خورد.
دو مورد تجاوز در پرونده قضایی مدافع سیتی
 بنجامین مندی مدافع چپ منچسترسیتی و دوست او لوئیس ساها اوایل ماه آگوست به چهار مورد تجاوز متهم شدند. این بازیکن 27 ساله که در پست دفاع چپ برای سیتی بازی می کند، بلافاصله توسط باشگاه محروم شد تا تحقیقات درباره این اتهامات انجام شود. او در دو بازی ابتدای فصل برابر لستر و تاتنهام به میدان هم رفته بود ولی برابر نوریچ روی نیمکت حضور داشت.
 

  
مندی که در تیم ملی فرانسه نیز بازی می کند و در جام جهانی 2018 با این تیم قهرمانی را جشن گرفت، همچنان در بازداشت پلیس قرار دارد و تقاضای وثیقه برای وی نیز رد شد.
4 اتهامی که علیه مندی مطرح شده است از سوی سه فرد بالای 16 سال است و ادعا می شود که همگی بین اکتبر سال گذشته و آگوست 2021 رخ داده است.
در جلسه استماع جدید که ماه پیش در چشایر برگزار شد و 50 دقیقه نیز به طول انجامید، بار دیگر قاضی حکم به تمدید حبس مندی داد و پیش بینی می شود او تا زمان اولین دادگاه رسمی، در زندان باقی بماند.
 

 
در حالی که قرار بود او و دوستش ژانویه دادگاهی شوند، امروز خبر رسید که دو زن دیگر نیز با حضور در اداره پلیس از مندی شکایت کرده اند و به این ترتیب موارد اتهام او به شش مورد تجاوز و تعرض افزایش یافت. این دو زن مندی و ساها را متهم کرده اند که آگوست امسال در عمارت 5 میلیون پوندی این بازیکن مورد تعرض قرار گرفته اند.
با مطرح شدن دو مورد اتهامی جدید، مندی و ساها فردا به دادگاه استوکپورت احضار شده اند. به این ترتیب و تا تکمیل شدن تحقیقات، احتمال دادگاهی شدن آنها در ماه ژانویه نیز اندک است و به تعویق خواهد افتاد. مندی هفته ای 90 هزار پوند از سیتی دستمزد دریافت می کرد.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها