به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۳۰۵۶۹۲

رونمایی ازموبایل ژاپنی با دوربین ۴۸مگاپیکسلی

رونمایی ازموبایل ژاپنی با دوربین ۴۸مگاپیکسلی
گروه فناوری: شرکت طراحی ژاپنی «بالمودا» از نخستین موبایل هوشمند خود رونمایی کرده است. این دستگاه یک دوربین پشتی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری دارد. این دستگاه «بالمودا فون» نام گرفته و نخستین محصول «بالمودا تکنولوژیز»، بخش جدید این شرکت ژاپنی است که پیش از این برای تولید محصولات خانگی گرانقیمت مانند تهویه هوا و پلوپز مشهور بوده است.
 
بالمودا فون یک دستگاه ساده است که شباهتی به بقیه موبایل‌های موجود در بازار ندارد. جن ترانو مدیر ارشد اجرایی شرکت در مراسم رونمایی اشاره کرد به عقیده او طی سال‌های اخیر ابعاد موبایل‌های هوشمند بسیار بزرگ شده‌اند. بنابراین یکی اهداف اصلی بالمودافون کوچکی و زیبایی بوده است.این دستگاه نمایشگر ۴.۹ اینچی با وضوع ۱۰۸۰ پیکسل دارد. ضخیم‌ترین بخش دستگاه ۱۳.۷ میلیمتر است. پشت موبایل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین حسگر اثرانگشت نیز پشت دستگاه نصب شده است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی است.

با توجه به بقیه مشخصات به نظر می‌رسد این دستگاه میان رده باشد. تراشه به کار رفته درآن اسنپ دراگون ۷۶۵ است. همچنین RAMدستگاه ۶ و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. در کنار این موارد یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری در دستگاه به کار رفته است.بالمودافون مجهز به اندروید ۱۱ خواهد بود. این دستگاه در ماه جاری میلادی در ژاپن عرضه می‌شود. قیمت دستگاه نیز حدود ۹۲۰ دلار است.
 
 
برچسب ها: موبایل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها