به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۰۵۸۳۶

دانیلو: یوونتوس بدون رونالدو هم قهرمان می‌شود

گروه ورزشی: دانیلو، مدافع یوونتوس، معتقد است که نبود کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی در این تیم نگذاشته است.
دانیلو: یوونتوس بدون رونالدو هم قهرمان می‌شود
یوونتوس در فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا با مشکل جدی روبرو شده و این در حالی است که آنها رکورد صددرصد پیروزی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان به ثبت رسانده‌اند.
کریستیانو رونالدو تابستان امسال تصمیم گرفت پس از سه سال حضور در تورین از یوونتوس جدا شود و بار دیگر پس از 12 سال دوری به منچستریونایتد برگردد. این بازیکن از زمان حضورش در اولدترافورد عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و گل‌های مهم بسیاری را برای این تیم به ثمر رسانده است.
با این حال دانیلو معتقد که یوونتوس بدون رونالدو هم می‌تواند به مسیر پیروزی برگردد. او به سایت گل برزیل گفت:« جای خالی رونالدو در هر تیمی حس می‌شود و همه تیم‌هایی که او از آنها جدا شد آسیب دیدند. او در طول این سال‌ها همیشه بازیکن تراز اولی بود. او می‌تواند هر موقعیتی را به گل تبدیل کند و آمارش این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. من از بازی در کنار او چیزهای بسیاری یاد گرفتم و ما هنوز گاهی با هم در ارتباط هستیم.»

 
او در ادامه اضافه کرد:« البته که جای خالی او در کنار ما دیده می‌شود اما یوونتوس این ظرفیت و دی ان ای را دارد که بتواند بدون رونالدو هم به مسیرش برگردد و با سختکوشی و فداکاری بازیکنانش به پیروزی‌هایی که شایستگی آن را دارد دست پیدا کند. و کریستیانو هم از این موضوع مطلع است.»
رونالدو در 134 بازی که با پیراهن یوونتوس به میدان رفت موفق شد 101 گل به ثمر برساند و فصل گذشته با 29 گل در 33 بازی به عنوان بهترین گلزن سری A انتخاب شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها