به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۰۵۸۴۳

توئیت ماسک پای تسلا را به دادگاه کشاند

توئیت ماسک پای تسلا را به دادگاه کشاند
گروه اقتصادی:یک بانک بزرگ آمریکایی، از تسلا به خاطر توئیت‌های ایلان ماسک شکایت کرد.بانک بزرگ JP مورگان آمریکا از شرکت تولید خودروهای برقی تسلا به خاطر توئیت‌های ایلان ماسک، بنیانگذار این شرکت و بزرگ‌ترین سهامدار آن شکایت کرد.

این شکایت در دادگاه فدرال منطقه منهتن مطرح شده و JP مورگان می‌گوید ماسک به صورت عمدی باعث نوسان در قراردادهای ضمانت بورسی شده است.JP مورگان می‌گوید: شرکت تسلا در سال 2014 به JP مورگان اوراق ضمانت فروخته و قرار بوده در صورتی که تا جولای سال 2021 از یک قیمت مشخصی پایین‌تر برسند، تسلا پول آنها را بپردازد.
بانک JP مورگان می‌گوید:‌ تسلا از عمل به تعهدات خود سر باز زده است. اختلاف بین این دو موسسه آمریکایی البته از سال 2018 و زمانی که ایلان ماسک در توئیتر نوشت که به دنبال خصوصی‌سازی تسلاست، ادامه دارد. البته پس از چند هفته ایلان ماسک دوباره در توئیتر اعلام کرد که این ایده را کنار گذاشته است.

زمان انتشار توئیت اول JP مورگان رقم تضمین قیمت سهام تسلا را پایین آورده و در زمان توئیت دوم دوباره آن را افزایش داد و می‌گوید حق دارد بر اساس شرایط قیمت تضمین سهام را تغییر دهد، اما تسلا می‌گوید که این اقدام بانک JP مورگان غیرقابل توجیه بوده و نشان‌دهنده فرصت‌طلب بودن آنهاست.
برچسب ها: ایلان ماسک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها