به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۰۵۸۵۹

حضور دوباره در مهمانی، دلیل مصدومیت نیمار

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد دلیل مصدومیت نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، چندان ورزشی نیست.
حضور دوباره در مهمانی، دلیل مصدومیت نیمار
 دو تیم برزیل و آرژانتین بامداد امروز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمار غایب بزرگ این بازی بود و به همراه سایر بازیکنان تیمش به آرژانتین سفر نکرد.
این مهاجم پاری سن ژرمن روز دوشنبه در تمرینات تیم ملی برزیل حاضر شده و به کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که از ناحیه ران پای چپ احساس درد دارد و در نهایت کادر فنی نیز تصمیم گرفت که جانب احتیاط را رعایت کرده و از این بازیکن در دیدار برابر آرژانتین استفاده نکند.
با این حال رسانه‌های برزیلی مدعی شده‌اند که دلیل مصدومیت نیمار به هیچ وجه ورزشی نبوده و مربوط به اتفاقی نیست که در زمین مسابقه یا در جریان تمرینات رخ داده باشد.
برنامه ورزشی اوس دونوس دا بولا در برزیل مدعی شده که نیمار در طول آخر هفته در چند مهمانی در سائوپائولو شرکت کرده بود و پس از آن روز دوشنبه در تمرینات تیم ملی برزیل اعلام کرد که دچار مصدومیت شده است.
 


مجری این برنامه که عصبانی به نظر می‌رسید، اظهار داشت:« نیمار دچار درد از ناحیه ماهیچه ران شده است و این مصدومیتی نیست که نتوان با آن بازی کرد. حتی اگر کسی ماهیچه شما را پاره کند باز هم باید بتوانید بازی کنید.»
او که نیمار را متهم به غیبت عمدی در بازی برابر آرژانتین می‌کرد ادامه داد:« نیمار می‌خواست پس از بازی برابر کلمبیا از تیم جدا شود. او در این بازی هرکاری کرد تا اخراج شود، با داور درگیر شد و به او ناسزا گفت، با کوادرادو دعوا کرد و با همه سر جنگ داشت. اما اخراج نشد. حالا مشخص شده که چرا او چنین رفتارهایی را انجام داده است.»
مجری این برنامه اضافه کرد:« اولین کاری که او باید پس از بازی انجام می‌داد ریکاوری و قرار گرفتن در یخ بود. اما در عوض به کافه‌ای رفت که همه افراد معروف می‌روند و شروع به رقصیدن با کلاه کابوی کرد. کسی که از ناحیه ماهیچه احساس درد دارد نمی‌تواند اینطور برقصد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها