به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۰۵۸۹۲

ستاره چلسی در لیست خرید ژاوی

گروه ورزشی: حکیم زیاش، وینگر چلسی، جز بازیکنانی است که تحت نظر مدیران و کادر فنی باشگاه بارسلونا قرار دارد.
ستاره چلسی در لیست خرید ژاوی
زیاش از شرایطی که در لندن دارد راضی نیست و به نظر می‌رسد که اعتماد نداشتن توماس توخل به این بازیکن باعث شده که او به فکر جدایی از چلسی باشد.
رسانه‌های مختلفی در روزهای اخیر از علاقه چندین باشگاه به جذب این بازیکن خبر داده بودند اما جدی‌ترین آنها بروسیا دورتموند بود که شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر داشت.
حالا روزنامه اسپورت مدعی شده که باشگاه بارسلونا نیز جز مشتریان جدی زیاش است و در نظر دارد تا پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه برای خرید این بازیکن ارائه کند. به گفته این روزنامه اسپانیایی، جذب این بازیکن کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد چون می‌تواند به صورت قرضی صورت بگیرد و مدیران چلسی نیز مشکل خاصی با جدایی او ندارند.
 

 
این اولین بار نیست که نام زیاش و بارسلونا در کنار هم شنیده می‌شود، پیش از این نیز در سال 2019 و پس از درخشش خیره‌کننده این بازیکن در ترکیب آژاکس، بارسلونا برای جذب او ابراز علاقه کرده بود اما در نهایت حاضر نشد 40 میلیون یورو برای خریدش پرداخت کند و زیاش به چلسی ملحق شد.
با این حال همچنان همه چیز بستگی به نظر ژاوی دارد که قدرت مدیریت تمامی ابعاد تیمش را در اختیار گرفته و هیچ نقل و انتقالی بدون تایید نهایی و قطعی این مربی کاتالان صورت نمی‌گیرد.
نباید فراموش کرد که پست این بازیکن تیم ملی مراکش با عثمان دمبله یکی است و ژاوی پیش از این اعلام کرده بود که خواهان تمدید قرارداد این بازیکن است. این در حالی است که انتخاب باشگاه قطعا زیاش حکیم است اما تصمیم گیرنده نهایی ژاوی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها