به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۰۵۹۵۴

سیاه‌بازی با ملت را تمام کنید!

سیاه‌بازی با ملت را تمام کنید!
گروه سیاسی:روزنامه روزنامه آرمان ملی در یادداشتی با عنوان «گردن «قبلی‌ها» نیندازید؛ بس است از مواضع رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره عملکرد دولت‌های روحانی و طرح‌های جنجالی برخی نمایندگان انتقاد کرد و آن را سیاه بازی خواند.
در این یادداشت آمده است: گلایه‌های رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد دولت‌های روحانی درحالی بیان شده که در آن زمان هم ایشان در این سمت حضور داشته است، در آن زمان هم مشکلات اقتصادی کشور رو به رشد بود و دخالت آقازاده‌های رانت‌خوار و تندورهای مخالف ارتباط با غرب در حال ریختن بنزین به آتش اختلاف ایران با جهان بودند تا بتوانند از شرایط تحریم سود ببرند و موفق هم شدند. در آن زمان هم فقر بود و صدها بار کارشناسان درباره تغییر سیستم مدیریت و لزوم اصلاح ساختارهای اقتصادی و سیاست خارجی هشدار دادند، اما وکلای به اصطلاح ملت به دنبال مقابله با آمریکا از طریق آتش زدن پرچم در صحن و رسیدگی به طرح‌های بی‌اثر و بی‌مصرف نمایندگان برای گرفتن امتیاز بودند!
  عملکرد نامناسب دولت‌های یازدهم و دوازدهم در ایجاد چنین شاخص‌هایی می‌تواند درسی باشد برای دولت سیزدهم.
 تمام کنید سیاه بازی با مردم را!  پورابراهیمی‌هم مانند سایر سخنوران در مسند رییس کمییسون اقتصادی معتقد است که کشور ظرفیت‌های بسیاری دارد که از آن استفاده نشده ولی ایشان نگفتند که چرا این ظرفیت‌ها در پایان هر دولت و شروع کار دولت بعدی مورد توجه قرار می‌گیرد؟ از این نمی‌گویند که چرا نمایندگان ملت دولت را موظف به ادامه مذاکره و رفع تحریم و محاصره اقتصادی نمی‌کند؟ نمی‌گویند که چرا مجلس با این همه آگاهی در برابر وضعیت اقتصادی ایران و جهان مخالفان اصلی احیای برجام یا هر موافقتنامه دیگری در حوزه اقتصادی هستند که باعث گشایش اقتصادی و بهبودی وضعیت مردم و معیشت و فقر و اشتغال و تولید و ... می‌شود؟ نمی‌گویند وقتی معیشت به بحرانی برای خانواده بدل شده است چرا به دنبال تصویب قانون برای ممنوعیت نگهداری از حیوانات هستند؟

 
برچسب ها: مجلس

قزیلسقزلقرز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ۱۳:۵۵
.........
جمع کلاهبرداران جمع است...... (379342)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها