به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۰۵۹۸۷

مورد عجیب هافبک بارسا؛ هزاران کیلومتر و بدون بازی

گروه ورزشی: فیلیپ کوتینیو در دو بازی اخبار مقدماتی جام جهانی حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی برزیل به میدان نرفت.
مورد عجیب هافبک بارسا؛ هزاران کیلومتر و بدون بازی
 انتقال به بارسلونا و مصدومیت های پیاپی باعث شد کسری از درخشش فیلیپه کوتینیو در لیورپول را در سال های اخیر شاهد نباشیم و این هافبک خلاق و برزیلی در این مدت دچار افت محسوسی شده است. به نظر می رسد بارسلونا نیز دیگر علاقه ای به حفظ فیلیپ کوتینیو ندارد و گران قیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه در پایان فصل لالیگا را ترک خواهد کرد.
 

  
اما تیته، سرمربی تیم ملی برزیل هنوز به فیلیپ کوتینیو اعتقاد داشته و او را به اردوی اخیر سلسائو دعوت کرد. تیته در مصاحبه ای مدعی شد تلاش او تبدیل کردن کوتینیو به ستاره درخشان سال های گذشته است.
تیته پیش از دو بازی اخیر برزیل مقدماتی جام‌جهانی مقابل کلمبیا و آرژانتین گفته بود: "این بهترین فیلیپ کوتینیوی ممکن نیست و این بازیکن پتانسیل بالایی دارد. اما ما به کوتینیو کمک خواهم کرد که به همان بازیکن دوران لیورپول تبدیل شود. در مورد استعداد و توانایی های این بازیکن تردیدی وجود ندارد و هیچکس نمی تواند ادعا کند او دیگر قدرت سابق خود را ندارد. ما باید پروسه بازگرداندن فیلیپه کوتینیو به دوران اوج را آغاز کنیم. از نظر من او بازیکی است که توانایی بازی هم در سمت چپ و هم در جناح راست را دارد و در ترکیب باید در نهایت توپ آخر به فیلیپه کوتینیو ختم شود."


 
اما فیلیپ کوتینیو که در این فصل عملکرد ناامید کننده‌ای در بارسا داشته و بر خلاف انتظار به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده بود، در هیچ یک از  دو دیدار اخیر این تیم مقابل کلمبیا و آرژانتین به میدان نرفت. در همین ارتباط اسپورت کاتالونیا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که این بازیکن در حالی حتی یک دقیقه هم توسط تیته به بازی گرفته نشده که 22250 کیلومتر سفر را با برزیل تجربه کرده است؛ موضوعی که باعث می شود دعوت او عجیب تر هم به نظر برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها