به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۰۵۹۹۷

کی روش: این زمین به درد کشاورزی می خورد!

گروه ورزشی: سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر از وضعیت زمین استادیوم برج العرب به شدت انتقاد کرد.
کی روش: این زمین به درد کشاورزی می خورد!
 تیم ملی مصر در آخرین بازی از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، با نتیجه دو بر یک از سد گابن عبور کرد. این بازی در زمین استادیوم برج العرب قاهره برگزار شد که به نظر می رسد سرمربی پرتغالی فراعنه از وضعیت کیفیت آن ناراضی است.
کی روش پس از دیدار برابر گابن گفت: ما تیم برتر زمین بودیم و با توجه به عملکردمان و موقعیت های گلزنی که ایجاد شد، شایسته برد بودیم. مصر برای شهرت بزرگ خود بازی می کند و از پیراهن خود دفاع می کند. وزن پیراهن تیم ملی 200 گرم است اما این موضوع در زمان تمرینات و یا رختکن است. با شروع مسابقه، بازیکن می داند که پشت سرش 90 میلیون هوادار است و وزن پیراهن به یک تن تبدیل می شود.
سرمربی پرتغالی در ادامه با انتقاد از وضعیت چمن استادیوم برج العرب گفت: ما در ورزشگاهی بازی کردیم که بازی‌های زیادی در آن برگزار شده است. تنها خوبی این استادیوم رنگ سبز آن است، نه چیز دیگری. می توان از این ورزشگاه برای کشاورزی یا مواردی از این دست استفاده کرد نه برای فوتبال. قطعا این کار بدی است. 
وی ادامه داد: همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و ما اکنون برای جام ملت های عرب آماده می شویم و می خواهیم پس از آن خودمان را برای جام ملت های آفریقا آماده کنیم. این یک اردوی آماده سازی برای یک تورنمنت دیگر نیست، بلکه برای پیشرفت و رشد و کسب تجربه بیشتر بازیکنان است.
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها