به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۰۵۹۹۹

زلاتان - میلان؛ این داستان همچنان ادامه دارد

گروه ورزشی: به نظر می رسد که میلان قصد دارد قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.
زلاتان - میلان؛ این داستان همچنان ادامه دارد
زلاتان ابراهیموویچ سالیانه هفت میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند و پردرآمدترین بازیکن میلان محسوب می شود؛ با این وجود قرارداد ستاره سوئدی در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و از حالا گمانه زنی ها در مورد آینده ستاره 40 ساله روسونری آغاز شده است؛ آینده ای که به نظر می رسد همچنان در میلان رقم خواهد خورد.
زلاتان ابراهیموویچ در میلان احساس کاملا خوبی دارد و باشگاه نیز از عملکرد او راضی است. در همین راستا گاتزتا دلو اسپرت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ستاره سوئدی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر و تا سال 2023 با میلان تمدید خواهد کرد و این رابطه خوب دو طرف باعث خواهد شد که هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
 

 
ابراهیموویچ در این فصل در همه مسابقات هشت بازی برای میلان انجام داده و موفق شده سه گل برای این تیم به ثمر برساند. او مصمم است که همچنان با میلان ادامه دهد و حتی با این تیم به جام دست پیدا کند؛ اتفاقی که اصلا بعید نیست که در همین فصل رخ دهد چرا که تیم استفانو پیولی تا به اینجای رقابت‌های سری آ عملکرد خیره کننده‌ای داشته و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم قرار گرفته است. در واقع با حفظ این روند میلان یکی از مدعیان اصلی فتح اسکودتو خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها