به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۰۶۰۰۴
ادعای ترنسفر مارکت؛

بارسا - سیتی؛ دوئل برای جذب کاپیتان‌آرسنال در ژانویه

گروه ورزشی: سایت ترنسفر مارکت مدعی شد که دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی در زمستان برای جذب پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال اقدام خواهند کرد.
بارسا - سیتی؛ دوئل برای جذب کاپیتان‌آرسنال در ژانویه
دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی تیم‌هایی محسوب می شوند که به شدت شرایط تقویت فاز هجومی خود را بررسی می کنند و قصد دارند هر طور که شده در نقل و انتقالات ژانویه یک مهاجم تراز اول به خدمت بگیرند؛ کاری که اصلاً در نقل و انتقالات زمستانی آسان نخواهد بود.
با وجود اینکه متئو آلمانی مدیر باشگاه بارسلونا روز گذشته اعلام کرد که بلوگرانا نمی تواند در زمستان بازیکنی جذب کند اما سایت ترنسفرمارکت مدعی شده که آنها به دنبال جذب پیر امریک اوبامیانگ در ژانویه خواهند بود. اخیرا مشخص شد که بارسلونا برای مدت زمان طولانی سرخیو آگوئرو را در اختیار ندارد و ژاوی هم روی بازیکنانی نظیر مارتین برایتویت و لوک دی یونگ نیز حساب خاصی باز نمی کند؛ موضوعی باعث شده که آنها به دنبال جذب اوبامیانگ بروند.
 

 
اما ترانسفرمارکت مدعی شده که منچسترسیتی نیز به کورس رقابت برای جذب پیر امریک اوبامیانگ اضافه شده و در ژانویه بین این دو باشگاه دوئل جذابی برای به خدمت گرفتن ستاره گابنی وجود خواهد داشت. در واقع سیتیزن ها نیز بعد از جدایی آگوئرو به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ بوده‌اند. آنها در تابستان تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن هری کین از تاتنهام انجام دادند اما با مخالفت باشگاه لندنی روبرو شدند و حالا به نظر می‌رسد که جذب کاپیتان آرسنال در اولویت گواردیولا برای تقویت خط حمله‌اش قرار گرفته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها