به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۰۶۰۰۶
محرومیت تا اطلاع ثانوی؛

داد زدن سر نیمار، برای داور شیلیایی گران تمام شد

گروه ورزشی: روبرتو توبار، داور شیلیایی بازی برزیل و کلمبیا، به دلیل درگیری لفظی با نیمار تا اطلاع ثانوی محروم شد.
داد زدن سر نیمار، برای داور شیلیایی گران تمام شد
بامداد جمعه بود که تیم ملی برزیل در یک مسابقه مهم میزبان کلمبیا بود؛ دیدار نزدیکی که نهایتاً با تک گل لوکاس پاکوئتا به سود برزیل خاتمه یافت تا شاگردان تیته صعود خود به رقابت های جام جهانی قطر را قطعی کرده باشند.
اما دیدار بین دو تیم برزیل و کلمبیا مانند اکثر مسابقات در آمریکای جنوبی خالی از جنجال نبود. در جریان این مسابقه بود که درگیری لفظی عجیبی بین فوق ستاره برزیلی یعنی نیمار و روبرتو توبار داور شیلیایی مسابقه به وجود آمد.
 

 
انتظار می رفت که بر اساس قوانین داور بعد از اعتراض نیمار، او را دعوت به آرامش کند و واکنش خاصی نشان ندهد اما توبار عکس العملی عجیب و غیرمنتظره از خود به نمایش گذاشت و در جواب اعتراض ستاره تیم ملی برزیل بر سر او فریاد زد.
اما ساعاتی پیش مشخص شد که این فریاد زدن بر سر نیمار برای داور شیلیایی گران تمام شده است چرا که سازمان فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که روبرتو توبار به دلیل این رفتار خارج از عرف تا اطلاع ثانوی از قضاوت در مسابقات تحت نظارت این نهاد محروم شده است. البته سازمان فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرده که این داور در بخش های دیگری از مسابقه نیز تصمیمات اشتباهی اتخاذ کرده اما به طور کلی دلیل محرومیت او درگیری لفظی با نیمار بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها