به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۰۶۰۰۸

یادگاری وحید هاشمیان با خاطره شیرین

گروه ورزشی: نقش وحید هاشمیان هم در موفقیت های اخیر تیم ملی پر رنگ است چرا که او پل ارتباطی میان اسکوچیچ و بازیکنان است و قطع به یقین در انتقال داده ها و خواست های اسکوچیچ خوب عمل کرده است.
یادگاری وحید هاشمیان با خاطره شیرین
 وحید که دوره های مربیگری را در آلمان سپری کرده خیلی از طریق مصاحبه ها و یا رفتارهای دیگر به دنبال پر رنگ کردن نقش خود در تیم ملی نیست و همین که وظیفه ای که به او محول شده را به خوبی انجام می دهد برای او کافی است و اصلا هم برایش مهم نیست این موضوع مورد نقد قرار گیرد یا نه.
استفاده از دو مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی یکی از حرکات خوب فدراسیون فوتبال بود. وحید هاشمیان که در مسایل فنی بیشتر به اسکوچیچ کمک می کند و کریم باقری در مسایل مدیریتی و روحی و روانی. البته بر خلاف تصور کریم باقری هم جاهایی که نیاز باشد به سرمربی تیم ملی مشورت فنی می دهد و نظرات خود را اعلام می کند اما برجستگی کار او بیشتر در مسایل مدیریتی و روحی و روانی است که البته تاثیر گذاری او در موفقیت های تیم ملی کمتر از مسایل فنی نیست.
 

 
خلاصه اینکه با حضور تات – وحید هاشمیان و کریم باقری جنس کادر فنی تیم ملی جور است و همه به خوبی همدیگر را پوشش می دهند و همان طور که مشاهده می کنید در انتقال داده ها خوب عمل شده که تیم ملی هم اکنون با 16 امتیاز صدرنشین گروه A بشمار می رود و اینطور می توان گفت بیشتر راه صعود به جام جهانی را طی کرده است.
وحید هاشمیان بعد از بازی با سوریه با اسکوربرد استادیوم القومیسه شهر امان عکسی به یادگار گرفت. او خاطره بدی از این استادیوم داشت. پیش از این بازی در روزهایی که دستیار مارک ویلموتس بود به همراه تیم ملی به عراق باخت و این شکست برای صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی چالش ایجاد کرده بود اما با این پیروزی آن خاطره بد پاک شد. تیم ملی اکنون گزینه اول صعود به جام جهانی است و قطع به یقین می تواند پیش از پایان بازی های مقدماتی صعودش را به جام جهانی جشن بگیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها