کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلومینیوم 2- نفت MIS 1؛ اراک، جهنم جدید

27 آبان 1400 ساعت 17:25

گروه ورزشی: آلومینیوم سومین بازی خانگی خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.


آلومینیوم شروع بسیار خوبی در لیگ بیست و یکم داشت و با دو برد و دو مساوی، هشت امتیاز و مکان پنجم وارد هفته پنجم شد؛ شاگردان خطیبی امروز در چارچوب هفته پنجم و برای حفظ روند شکست ناپذیری خود، نفت مسجد سلیمان را مقابل خود داشتند؛ تیمی که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی، نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و با 5 امتیاز هشتم قرار داشت.
نیمه اول بازی دو تیم کم افت و خیز و بدون موقعیت گل در حال پایان یافتن بود که نفت در دقیقه 43 به گل رسید؛ آلومینیومی ها پیش از به صدا در آمدن سوت پایان، از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند تا بازنده راهی رختکن نشوند.
در نیمه دوم شاهد ارائه بازی تهاجمی تر از تیم آلومینیوم بودیم و شاگردان خطیبی فرصت هایی برای باز کردن دروازه حریف داشتند که درخشش پورمحمد مانع از این کار شد. تلاش اراکی ها تا دقایق پایانی ادامه داشت و سرانجام به نتیجه رسید و شریفات در دقیقه 90 دروازه نفت را باز کرد. به این ترتیب با کسب پیروزی 2-1 در بازی امروز، آلومینیوم سومین بازی خانگی خود را هم با برد پشت سر گذاشت.
 
اتفاق ویژه:
اعلام پنالتی به سود تیم آلومینیوم در شرایطی که به نظر می رسید خطا در خارج از محوطه جریمه نفت انجام شده، اعتراضات شدیدی به همراه داشت؛ جالب اینجاست که کاظمی ابتدا خطا را بیرون از محوطه اعلام نمود اما پس از مشورت با کمک خود تصمیم به اعلام پنالتی گرفت.
 
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400
پنج شنبه: 1400/08/27 ؛ ساعت: 15:00
ورزشگاه: امام خمینی (بدون تماشاگر)
گروه داوری: داور: سیدوحید کاظمی/ کمک ها: سیدمحمد هاشمی‌نسب، حامد صفایی/ داور چهارم: حسین زمانی/ ناظر: اسماعیل صفیری
 
ترکیب تیم آلومینیوم:

سرمربی: رسول خطیبی
 

 
ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان: سرمربی: فراز کمالوند
 

 
کارت زرد:
مصطفی احمدی (15) از آلومینیوم
 
شرح گل:
 
آلومینیوم 0- نفت مسجد سلیمان 1 (میرهادی میرجوان 43): ارسال نائیج پور از سمت چپ را میرهادی میرجوان در تیر یک با یک ضربه سر غیرقابل مهار به گل تبدیل کرد.
آلومینیوم 1- نفت مسجد سلیمان 1 (نیما درودی 3+45): نیما درودی با یک ضربه زمینی به سمت چپ، توپ را برخلاف جهت حرکت مسعود پورمحمد وارد دروازه کرد.
آلومینیوم 2- نفت مسجد سلیمان 1 (اسماعیل شریفات 90): ارسال آریاکیا از سمت چپ با ضربه سر دیدنی قاید رحمتی همراه بود که این ضربه را پورمحمد مهار کرد، اسماعیل شریفات روی ریباند توپ برگشتی با شوتی روی پا دروازه نفت را باز کرد.
 
لحظات حساس:
 
دقیقه 26: ارسال کرنر خطرناک میلاد فخرالدینی را دروازه بان نفت مسجد سلیمان با یک عکس العمل به موقع دور کرد.
دقیقه 40: ارسال تند و  تیز فخرالدینی از روی ضربه ایستگاهی می رفت که آلومینیوم را به گل برساند اما علینژاد هر چه به بدن خود کش داد نتوانست روی توپ ارسالی در دهانه دروازه اثر بگذارد.
 

 
دقیقه 47: ارسال کات دار فخرالدینی از روی ضربه ایستگاهی در حالی که می رفت مستقیما وارد دروازه شود با عکس العمل دیدنی پورمحمد راهی راهی کرنر شد.
دقیقه 57: اسماعیل شریفات از سمت راست وارد محوطه جریمه تیم نفت شد و با یک ضربه دقیق و محکم دروازه را هدف گرفت اما واکنش خوب پورمحمد مانع از گل شدن توپ شد.
 
حاشیه:
 
*سرمربیان دو تیم پیش از شروع بازی خوش و بش صمیمانه ای با یکدیگر داشتند.
*بازار خوش و بش بازیکنان دو تیم در مراسم آغازین بازی داغ بود و چندین دسته گل هم در این مراسم رد و بدل شد.
*چمن ورزشگاه امام خمینی از شرایط خوبی برخوردار است و این باعث شده تا دو تیم فوتبال خوبی را روی زمین ارائه کنند.
*باشگاه آلومینیوم به یاد هواداران خود عدد 12 را روی سکوها به نمایش گذاشته است.
*اعلام پنالتی برای تیم آلومینیوم در دقایق پایانی نیمه اول اعتراض شدید نفتی ها را به همراه داشت؛ این اعتراضات به درگیری بازیکنان دو تیم هم انجامید و باعث شد تا بازی چند دقیقه ای متوقف شود.
*فراز کمالوند، سرمربی تیم نفت در اعتراض به پنالتی اعلام شده به ضرر تیمش از داور بازی کارت زرد گرفت.
*اعتراض نفتی ها به پنالتی بیشتر به خاطر این بود که داور بازی ابتدا خطا را خارج از زمین تشخیص داد اما پس از مشورت با کمک خود پنالتی اعلام کرد.


کد مطلب: 306017

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306017/آلومینیوم-2-نفت-mis-1-اراک-جهنم-جدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir