کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تأکیدمقتدی‌ صدر بر لزوم غربالگری حشد شعبی

27 آبان 1400 ساعت 19:31


گروه بین الملل: رهبر جریان صدر عراق با ادعای وجود نیروهای بی‌انضباط در سازمان حشد شعبی تأکید کرد که «گروه‌های بی انضباط باید فورا منحل شوند و سلاحشان را به دولت تحویل دهند».
«مقتدی صدر»اظهار کرد که « بی انضباط باید فورا منحل شوند و سلاحشان را به دولت تحویل دهند».وی در ادامه بر لزوم تشکیل سریع دولت عراق پس از اعلام رسمی نتایج انتخابات تأکید کرد و افزود: «دنیا شاهد سلامت انتخابات اخیر عراق بود».
مقتدی صدر تصریح کرد: «ملت خواستار اعلام نتایج انتخابات و تشکیل سریع دولت هستند و ما برای تشکیل دولت اکثریت ملی در عراق تلاش می‌کنیم».رهبر جریان صدر عراق از کسانی که می‌خواهند در دولت بعدی مشارکت داشته باشند، خواست تا اشخاص فاسد منتسب به خود را مورد بازخواست قرار دهند.
رهبر جریان صدر عراق قبلا هم با انتشار توییتی، خواستار بررسی دارایی‌های مقامات عراق در دوره آتی در راستای مقابله با فساد در این کشور شد.وی در صفحه توییتر خود نوشت: ما باید در دوره آتی به همراه قوه مجریه و قوه مقننه قانون "از کجا آورده‌ای"را فعال سازی کنیم.
رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی نوشت: ما باید در دوره آتی به همراه قوه مجریه و قوه مقننه قانون «از کجا آورده‌ای» را فعال سازی کنیم.


 


کد مطلب: 306030

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306030/تأکیدمقتدی-صدر-لزوم-غربالگری-حشد-شعبی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir