به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۳۰۶۰۷۱

وحوش طالبان، دختر افشاگر را به قتل رساندند!

وحوش طالبان، دختر افشاگر را به قتل رساندند!
گروه بین‌الملل: دختر جوان شجاعی که در برابر خواسته‌ی شیطانی «تجاوز» یکی از سران وحشی طالبان ایستاد و سپس در زیر شکنجه وادار به اعتراف اجباری شد، توسط این گروه جنایتکار در اسارت کشته شد.
محمدحسین جعفریان در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که با بستگان این بانو صحبت کردم و گفتند تیرباران شد. یک طالب وحشی پشت تلفن به خانواده او گفته است که دخترتان مردار «کشته» شد و جسدش در فلان شفاخانه است.

محقق هم بالاخره فهمید
محمد محقق از رهبران سیاسی شیعه افغانستان که در دولت سابق از مشاوران غنی بود با اشاره به مصاحبه اخیر متین بیگ رییس دفتر اشرف غنی نوشت: «حقايق كم كم آشكار ميشود كه تسلط طالبان بر كشور  و كابل بر اساس يك پيروزى نظامى نبوده بلكه بر اساس يك معامله خاينانه وذلتبار از سوى غنى احمدزى و باند تبهكارش زير نظر ذلمى خليل‌زاد و بر اساس لايه پنهان توافق نامه خيانتبار دو حه بوده است»

هشدار رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان در پکتیا به رسانه‌ها: 
از پخش موسیقی، صدای زنان و برنامه‌های تفریحی خودداری کنید 


خالق‌یار احمد‌زی، رییس ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیا در نشستی که با مسوولین رادیو‌های محلی در این ولایت برگزار شده بود تاکید کرده است که رسانه‌ها باید از پخش موسیقی و برنامه‌های تفریحی خود داری کنند. او افزود: «رسانه‌های محلی نشرات مسلمانی داشته باشند؛ از پخش موسیقی و برنامه‌های تفریحی خود داری کنند، از پخش  تبلیغات و صدای زنان در رسانه‌های خود نیز جلوگیری کنند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها