به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۰۶۰۹۳

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی
گروه ورزشی: تیم استقلال در بازی هفته پنجم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران خواهد بود.تیم استقلال تهران در بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.
استقلال تهران پس از کسب تساوی با فجرسپاسی در هفته چهارم با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای گرفت اما با شروع مسابقات هفته پنجم، آلومینیوم اراک با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان این جایگاه را موقتا از شاگردان فرهاد مجیدی سلب کرد.

حریف امروز استقلال طی ۶ بازی گذشته مقابل این تیم تنها دو مرتبه به تساوی رسیده‌اند و چهار شکست را تجربه کرده‌اند و در فصل جاری هم با کسب یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست ۴ امتیاز به دست آورده و جایگاه دهم جدول رده بندی را در اختیار دارند.استقلال برای بازی امروز محمدرضا آزادی، رشید مظاهری، بابک مرادی، ارکان رمضانی و زبیرنیک نفس را با تصمیم کادرفنی در اختیار ندارد و وریا غفوری هم آنطور که فرهاد مجیدی اعلام کرد به دلیل سرماخوردگی در این مسابقه غایب خواهد بود.

در صورت غیبت مظاهری به نظر می‌‌رسید که سیدحسین حسینی انتخاب اول فرهاد مجیدی باشد اما به گوش می‌رسد که علیرضا رضایی برای اولین بار در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان خواهد رفت.خط دفاعی به مانند بازی‌های گذشته با حضور محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر تشکیل می‌شود. با غیبت وریا غفوری، کوین یامگا که پست اصلی او دفاع راست است جانشین کاپیتان آبی پوشان می‌شود و در سمت چپ هم جعفر سلمانی به احتمال زیاد بازی خواهد کرد.

خط میانی با استفاده از امیرحسین حسین زاده، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند تکمیل می‌شود و در خط حمله هم به نظر می‌رسد که آمادگی بالای امین قاسمی نژاد موجب شده تا او به عنوان زوج رودی ژستد انتخاب شود.
بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی مازندران به شرح زیر است:علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد و رودی ژستد
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها