کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۴۶ ماه حبس برای بازیکنی که مرگش را جعل کرد

28 آبان 1400 ساعت 10:11


گروه ورزشی: هیانیک کامبا در پرونده جعل مرگ خودش متهم شناخته شد و به 46 ماه حبس محکوم شد.کامبا بازیکن تیم جوانان شالکه بود که در سال 2016 همه تصور کردند که مرده است. در حقیقت گفته شده بود که او در یک سانحه رانندگی در کنگو جان باخته است. باشگاه هولس یکی دیگر از باشگاه های دوران فوتبال کامبا در سال 2016 مراسم یادبود را برای درگذشت وی برگزار کرده بود.

در حقیقت به نظر می رسد که علت تصمیم عجیب هیانیک کامبا برای جعل کردم مرگ خودش این بوده است که می خواسته همسرش کریستینا وون جی بتواند بیمه عمر او را به مبلغ 3.36 میلیون پوند از شرکت بیمه دریافت کند. این درخواست رد شد و این زن در نهایت فقط یک میلیون پوند به عنوان غرامت مرگ همسرش دریافت کرده بود.

کامبا دو سال بعد یعنی در سال 2016 به سفارت آلمان در کینشاسا رفت تا اعلام کند که حالش خوب است و زنده است. او مدعی شده بود که  در کنگو در سال 2016 دوستانش او را در مکانی رها کرده اند و اسناد، پول و تلفن همراهش را از او گرفته اند. کامبا به آلمان برگشت و در سال 2019  به عنوان مهندس شیمی در یک کارخانه تولید مکمل های انرژی در روهه مشغول به کار شد. کمی بعد دادگستری پرونده کامبا و همسرش را باز کرد و مدافع سابق شالکه مدعی شد که از رفتارهای همسرش آگاهی نداشته است اما در نهایت هر دو مقصر شناخته شدند و باید حدود چهار سال به زندان بروند.


کد مطلب: 306094

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306094/۴۶-ماه-حبس-بازیکنی-مرگش-جعل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir