به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۰۶۱۰۰

لیگ برتر؛ پرسپولیس به پیچ خطرناک رسید

لیگ برتر؛ پرسپولیس به پیچ خطرناک رسید
 گروه ورزشی: بعد از دو هفته تعطیلی لیگ برتر از دیروز دوباره آغاز شد و امروز ادامه دیدار های هفته پنجم  برگزار خواهد شد.امروز پرسپولیس در یکی از بازی های حساس فصل خود به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. تیم یحیی دوهفته زمان داشت تا از شرایط نه چندان مساعد فنی خود خارج شود و حالا اگر سرخ ها با ۳امتیاز از رفسنجان باز نگردند این تیم وارد بحران خواهد شد.. این در حالی است که مس رفسنجان با یک امتیاز از ۴ بازی عملاً وضعیت بحرانی دارد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر تغییرات کادر فنی این تیم هم به گوش می‌رسد.

سرخپوشان حداقل تا پایان هفته پنجم هم امکان صدرنشینی ندارند اما پیروزی احتمالی آنها می‌تواند حتی تحت شرایطی تا رده دوم هم این تیم را بالا بیاورد. دروازه شاگردان گل محمدی در همه دیدارهای گذشته خود باز شده که این شاید پاشنه آشیل آنها در ۴ هفته ابتدایی لیگ بوده است.مس رفسنجان به اندازه پرسپولیس گل خورده دارد اما آنها با تنها یک گل زده به همراه پدیده ضعیف‌ترین خطوط حمله مسابقات را دارند.
 
 
استقلال-نساجی
اما استقلال که تا پایان هقته چهارم صدرنشین لیگ برتر بود دیروز با توجه به پیروزی آلومینیوم جایگاه خود را از دست داد و حالا برای بازگشت  به صدر جدول باید ۳ امتیاز بازی برابر نساجی را از آن خود کند.گرچه نساجی با ۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و برای این بازی نیز سرمربی اش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما معمولاً این تیم رقابت با تیم‌های بالای جدولی را خوب بلد است.

سرخ پوشان قائم شهر تاکنون سابقه پیروزی بر استقلال را ندارند و اگر آنها بتوانند شاگردان فرهاد مجیدی را شکست دهند، دست به تاریخ سازی زده‌اند.استقلال برای بازگشت به صدر جدول نه تنها باید بر نساجی غلبه کند، بلکه باید توجه خاصی به تفاضل گل هم داشته باشد چرا که پیکان هم در صورت غلبه بر فجر سپاسی می‌تواند جای آبی پوشان را در صدر جدول بگیرد.فرهاد مجیدی احتمالا امروز در ترکیب تیمش چند سوپرپرایز خواهد داشت که یکی از آن ها می تواند استفاده از علیرضا رضایی درون دروازه باشد.
سایر بازی های امروز لیگ برتر به شرح زیر است:
پیکان تهران – فجر شهید سپاسی شیراز
فولاد مبارکه سپاهان – تراکتورسازی تبریز
فولاد خوزستان – هوادار تهران
برچسب ها: لیگ برتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها