به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۰۶۱۳۸

دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد

دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد
گروه سیاسی: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اقتضای پیروزی در جنگ‌های فرهنگی و رسانه ای افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد.
سردار علی فدوی اظهار کرد: اکنون با جنگ‌های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.
وی افزود: اکنون با گذشت بیش از سال‌ها از جنگ چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی‌برند بلکه خیلی هم ضرر می‌کنند بنابراین جرأت نگاه بد به ما را ندارند.در جنگ نظامی خیلی از شهرهای ما درگیری مستقیم داشتند اما اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه‌ای در تک تک خانه‌ها دشمن حضور دارد که با این جنگ‌ها باید با روش‌هایی از نوع برگزاری چنین رزمایش‌هایی مقابله کرد و پیروز شد.
سردار فدوی ادامه داد: اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد و اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.
وی با بیان اینکه همراهی کردن و کمک به دولت‌ها از جمله رسالت‌های سپاه و بسیج است، تاکید کرد: امروز باید با همراهی دولت از الگوهای موفقی که خودمان در طول بیش از ۴۰ سال انقلاب و دفاع مقدس داشتیم، در حوزه اقتصادی بهره بگیریم، چرا که این امر سبب می‌شود تا بتوانیم موفقیت‌های چشمگیری را در زیر سایه عنایت های الهی داشته باشیم.


 
برچسب ها: سپاه پاسداران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها