به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۰۶۱۸۴

خصوصیات خودروی الکتریکی کیا فاش شد

خصوصیات خودروی الکتریکی کیا فاش شد
گروه اقتصادی:شرکت هیوندا به تازگی خصوصیات ظاهری خودروی سازگار با محیط زیست خودش را رونمایی کرد.گزارش‌ها حاکی از آن است که کانسپت‌های هیوندا LA Auto Show شامل یک سالن روی چرخ‌ها بوده و کابین نیز دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی است که نیاز‌های راننده و سرنشینان را برطرف می‌کند. گفته شده، این صفحه نمایش به اندازه هایپر صفحه در مرسدس EQS بزرگ نیست، اما از پنل‌های ۱۲ اینچی دوگانه EV۶ گسترده‌تر است.

براساس گزارش‌ها خودروی جدید هیوندا دارای برد ۳۰۰ مایل و شارژ ۳۵۰ کیلوواتی بوده که انتظار می‌رود در مقایسه با خودرو‌های قبلی این شرکت عملکردی بهتری داشته باشد. طبق گفته توسعه دهندگان، خودروی جدید در عرض ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ می‌شود. البته کانسپت EV۹ دوام بیشتری از خودروی تسلا مدل Y نخواهد داشت، اما ممکن است پیت استاپ‌های کوتاه تری را ارائه دهد(پیت استاپ: زمان توقف تعویض تایرهای خودرو یا سوخت گیری).

خصوصیات ظاهری خودروی الکتریکی هیوندا
گفته شده خودروی برقی جدید کیا با محیط زیست سازگار بوده و از کفپوش‌های بازیافتی، صندلی‌های پلاستیکی و فضای داخلی چرم گیاهی استفاده می‌کند، همچنین این خودرو دارای چرخ یوغ مانند است. البته هنوز مشخص نیست این خودرو تا چه حد به یک EV۹ تولیدی شباهت داشته باشد.
برچسب ها: خودروی برقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها