کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باد و باران در تهران از روز یکشنبه

28 آبان 1400 ساعت 14:36


گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت طی سه روز آینده صاف خواهد بود و در نواحی پرتردد مشاهده غبار محلی دور از انتظار نیست. همچنین از یکشنبه( ۳۰ آبان ماه) با ورود سامانه بارشی، بارش پراکنده باران آغاز خواهد شد.به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران با پایداری و سکون نسبی جو، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد، همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
 

 از بعد از ظهر یکشنبه (30 آبان ماه) با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه‌شنبه در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در بخش‌های شمالی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و در روز سه‌شنبه( دوم آذر ماه) در پاره‌ای از نقاط با وزش باد شدید همراه می‌باشد.

همچنین طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه پردیس با بیشینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۹ آبان ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۳۰ آبان) صاف و غبارآلود و تا قسمتی ابری با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


کد مطلب: 306203

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306203/باد-باران-تهران-روز-یکشنبه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir