به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۰۶۲۱۷

مهران غفوریان به «نیسان آبی» برگشت

مهران غفوریان به «نیسان آبی» برگشت
گروه فرهنگی: تهیه کننده سریال «نیسان آبی»، از سرگیری تصویربرداری این سریال را با توجه به بهبودی مهران غفوریان، از فردا اعلام کرد.احسان ظلی پور تهیه کننده سریال «نیسان آبی» با اعلام اینکه با بهبود حال مهران غفوریان تصویربرداری بخش‌های باقیمانده این سریال از سر گرفته می‌شود، عنوان کرد: شنبه ـ ۲۹ آبان ماه ـ ادامه تصویربرداری سریال «نیسان آبی» را شروع می‌کنیم. 
 
ظلی پور افزود: کل سریال ۲۰ قسمت است و حدودا دو تا سه هفته از کار باقی مانده است.مهران غفوریان که در سریال «نیسان آبی» بازی داشت دچار حمله قلبی شد. این بازیگر سه شنبه (۲۷ مهر ماه) تحت عمل جراحی قرار گرفت که موفقیت‌آمیز بوده و اکنون ادامه سریال «نیسان آبی» را بازی می‌کند.

سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر ‌هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور، برای پخش از وی او دی‌ها تولید شده است. تاکنون ۵ قسمت از این سریال با بازی مهران غفوریان، حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و علیرضا خمسه، منتشر شده است.
برچسب ها: مهران غفوریان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها