به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۰۶۲۲۴

واکنش رسانه پرتغالی به تمجید اسکوچیچ از طارمی

واکنش رسانه پرتغالی به تمجید اسکوچیچ از طارمی
گروه ورزشی: ماجرای اختلاف دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی در هفته های اخیر حسابی جنجال به پا کرد و اسکو نهایتا ستاره تیمش را برای بازی مقابل لبنان و سوریه خط زد اما پس از آن دو بازی، طارمی در فضای مجازی به برد تیم ملی واکنش نشان داد تا خیلی ها خبر از حل شدن اختلاف ها و بازگشت طارمی به ترکیب تیم ملی، از بازی های بعد بدهند.

حالا اسکوچیچ در مصاحبه با سایت کروات hrt  در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان و عملکرد درخشان مهدی طارمی در پورتو صحبت کرد و مدعی شد که ستاره کشورمان بهترین بازیکن تیم پورتو است.اظهارات سرمربی تیم ملی کشورمان با واکنش رسانه پرتغالی همراه شد و سایت noticiasaominuto در این خصوص نوشت: مربی با اینکه پشتش را به بازیکن کرده، به تمجید از طارمی پرداخت. اسکوچیچ درباره ستاره کشورمان گفت: ایران طارمی را هم دارد که بهترین بازیکن پورتو است.

این رسانه پرتغالی نوشت که در روزهای اخیر درگیری بین اسکوچیچ و طارمی شکل گرفته بود ولی سرمربی تیم ملی ایران به عادی سازی این رابطه ادامه داد و به تمجید از عملکرد این بازیکن در پورتو پرداخت.
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها