کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جو آرام در تمام جاده‌های کشور

29 آبان 1400 ساعت 11:50


گروه جامعه: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.سرهنگ احمد شیرانی درباره درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌برابر گزارش‌های دریافتی تا ساعت ۹:۳۰ امروز در حال حاضر ترافیک در محدوده سه راهی چلاو در محور هراز پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس گزارش شده و ترافیک در این محدوده نیز پرحجم اما روان است.
 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه گزارش‌ها حاکی از آن است که ترافیک محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس نیز پرحجم اما روان است، گفت:‌ در دیگر محورهای مواصلاتی کشور گره و مشکل ترافیک خاصی گزارش نشده است.

وی در مورد وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ در حال حاضر هیچگونه پدیده جوی و بارش در جاده‌ها گزارش نشده است، اما برابر تاکید همیشگی لازم است رانندگان توجه داشته باشند که در فصل سرما حتما وسایل و تجهیزات گرمایشی، ایمنی و زمستانی خودروی خود را چک کرده و مسافران نیز در طول مسیر لباس گرم  و خوراک کافی به همراه داشته باشند.

شیرانی محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر را به عنوان دو محور شریانی مسدود اعلام کرد و گفت:‌ محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود،  سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا و  گنجنامه - تویسرکان نیز دارای انسداد فصلی است. در زمان مسدود بودن این معابر تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.


کد مطلب: 306321

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306321/جو-آرام-تمام-جاده-های-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir