کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«اون»خواستار تقویت خود اتکایی شد

29 آبان 1400 ساعت 12:42


گروه بین الملل: رهبر کره شمالی در کنفرانسی پیرامون جنبشی گسترده برای توسعه "ایدئولوژی، تکنولوژی و فرهنگ" خواستار تقویت خوداتکایی کره شمالی به رغم چالش‌های موجود از جمله مشکلات اقتصادی شد. کیم جونگ اون، پیام کتبی را خطاب به شرکت‌کنندگان در پنجمین کنفرانس "پیشتازان این سه انقلاب‌"، ارسال کرد. وی شخصا در این کنفرانس شرکت نداشت.
کیم جونگ اون در این نامه تاکید کرد: معنای این سه انقلاب در تقویت قدرت استقلال در مسیر انجام وظایف سوسیالیستی و عبور از چالش‌ها و مشکلات غیرمنتظره است.  
در این کنفرانس مقامات ارشد حزب و افرادی که مسئول اجرای این انقلاب‌ها هستند، شرکت داشتند تا موفقیت‌ها و تجارب خود را به اشتراک بگذارند و خطاها و درس‌هایی را که از این جنبش گسترده گرفته‌اند، تحلیل و بررسی کنند.
رهبر کره شمالی در این نامه روش‌های انجام توسعه را مفصلا بیان کرده و از افرادی که نهایت تلاش خود را برای این جنبش انجام نمی‌دهند و از چالش‌های موجود از جمله مشکلات اقتصادی ترسیده‌اند، انتقاد کرد.کیم جونگ اون در این نامه گفت: وظایف تعیین شده توسط حزب ما گسترده است و چالش‌ها در حال انباشته شدن هستند اما ما نمی‌توانیم تا زمانی که تمامی شرایط مهیا شوند، منتظر بمانیم. ما باید بدون ترس در امتداد مسیر توسعه‌مان با قدرت پیش برویم.این اظهارت در حالی مطرح شدند که کره شمالی خواستار دستیابی به توسعه اقتصادی تحت یک برنامه پنج ساله جدید است که در هشتمین کنگره حزب حاکم در ماه ژانویه اعلام شد؛ کنگره‌ای که در جریان آن کیم جونگ اون شکست در برنامه توسعه قبلی‌اش را در بحبوحه تحریم‌های فلج‌کننده و بسته شدن مرز به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پذیرفت و به آن اذعان کرد.
به دنبال انتشار نامه کیم جونگ اون، "ری ایل-هوان"، یکی از مقامات ارشد حزب حاکم گزارشی را درباره این جنبش ارائه کرد و گفت: توسعه تکنولوژی کره شمالی به منظور تحکیم بنیان خود پایداری اقتصاد ملی به سطح بالاتر ارتقا یافته است.


کد مطلب: 306345

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306345/اون-خواستار-تقویت-خود-اتکایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir