به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۳۰۶۳۸۹

ترفند مخفی کردن عکس در آیفون

ترفند مخفی کردن عکس در آیفون
گروه فناوری: اگر به دنبال ترفندی برای مخفی کردن عکس در آیفون هستید، این گزارش را از دست ندهید. اپل چندی پیش ویژگی آلبوم مخفی را برای آیفون و آیپد معرفی کرد. قبل از آلبوم مخفی، همه عکس‌ها همیشه در کتابخانه یا در موارد اخیر قابل مشاهده بودند و هیچ راهی برای پنهان کردن تصاویر در آیفون وجود نداشت و فقط می توانستید از برنامه های شخص سومی که به عنوان قفل عمل می کنند استفاده کنید که این برنامه ها نیز همیشه قابل اعتماد نیستند.
 
البته همچنان مشکل آلبوم مخفی وجود دارد چون به راحتی قابل دسترس است. هرکسی که به تلفن شما دسترسی دارد می‌تواند به پایین آلبوم رفته و همه عکس‌هایی را که می‌خواهید خصوصی نگه دارید، ببیند.
البته یک ترفند برای مخفی کردن تصاویر در آیفون وجود دارد. برای استفاده از آن به برنامه Photos در آیفون خود بروید و عکسی را که می خواهید مخفی و باز کنید. سپس بر روی گزینه "Edit" در گوشه سمت راست بالا کلیک کرده و سپس از گوشه سمت راست بالا بر روی گزینه "Markup" کلیک کنید.

اکنون صفحه پیکربندی باز خواهد شد. به نوار ابزار در پایین صفحه بروید و روی گزینه "+" ضربه بزنید. سپس از منوی همپوشانی، شکل مربع را انتخاب کنید. (برای تغییر نوع کادر، روی نماد سمت چپ نوار ابزار ویرایش کلیک کنید.) اکنون از میان گزینه های ظاهر شده، "Filled Square" (گزینه اول) را انتخاب کنید.حالا اندازه مربع روی تصویر را طوری تغییر دهید که تصویر کاملاً مخفی شود. در نهایت روی Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.اکنون به صفحه ویرایش برگردید. در گوشه پایین سمت راست روی Done کلیک کنید تا ویرایش تصویر ذخیره شود. اکنون عکس شما کاملاً مخفی خواهد شد و فقط یک تصویر خالی است.

برای بازیابی عکس اصلی خود، دوباره بر روی گزینه "Edit" کلیک کنید. سپس "بازگشت" را در گوشه پایین سمت راست بزنید. یک درخواست تأیید ظاهر خواهد شد و برای بازیابی تصویر اصلی خود، Return to Original Image را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که پنهان کردن عکس ها به صورت انبوه عملی نیست. اما برای عکس های با حساسیت بالا این روش عالی است.
برچسب ها: آیفون‌
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها