به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۰۶۴۰۰

صلاح:در خصوص تیم آینده ام تصمیمی نگرفته‌ام

صلاح:در خصوص تیم آینده ام تصمیمی نگرفته‌ام
گروه ورزشی:ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در خصوص تمدید قراردادش با این تیم توضیحاتی را بیان کرد. قرارداد محمد صلاح، مهاجم تیم فوتبال لیورپول با این تیم در  تابستان سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و سران آنفیلد مذاکرات برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده اند. صلاح که در یکی مدارس مصر حاضر شده بود در خصوص تمدید قراردادش با این تیم گفت که هنوز دقیقا نمی‌داند پس از اتمام قراردادش در چه تیمی بازی خواهد کرد و در حال حاضر از حضورم در لیورپول خوشحال هستم و بر روی صعود تیم ملی مصر به جام جهانی متمرکز هستم.

سایت Liverpool.com در خبری مدعی شد که مذاکرات بین محمد صلاح و لیورپول در حال حاضر متوقف شده است و علی رغم اینکه بارسلونا به هر قیمتی به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول است، اما سران لیورپول اعتقاد دارند که صلاح پس از پایان قراردادش همچنان در آنفیلد خواهد ماند چرا که بارسلونا بودجه کافی برای جذب او را ندارد.

مدیر برنامه‌های صلاح اعتقاد دارد که باید مبلغ قرارداد ستاره مصری ۲ برابر شود، چرا که تیم‌های خواهان او حاضر به پرداخت چنین مبلغی به صلاح هستند، اما لیورپولی‌ها معتقد هستند که پرداخت دستمزد هفتگی ۴۰۰ هزار پوند در هفته به صلاح مبلغ بسیار زیادی است.سایت Liverpool.com خاطرشان کرد: مدیران لیورپول به خوبی می‌داند که حفظ صلاح کاری دشوار است، اما به هر طریق ممکن برای تمدید قرارداد او تلاش خودشان را خواهند کرد.
برچسب ها: محمد صلاح
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها