کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار کونته به بازیکنان: مراقب رژیم غذایی‌تان هستم

29 آبان 1400 ساعت 14:33

گروه ورزشی: آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام، در تلاش است تا شرایط فیزیکی و روحی بازیکنانش را بهبود ببخشد.


کونته با برکناری نونو اسپیریتو سانتو جانشین او شد تا روند تاتنهام را تغییر داده و شرایط بازیکنان این تیم را بهبود ببخشد.
این مربی ایتالیایی تنها یک هفته پیش از آغاز وقفه دیدارهای ملی روی نیمکت این تیم نشست اما در همین فاصله تغییرات عمده‌ای را در ساختار باشگاه و رژیم غذایی بازیکنان ایجاد کرده است.
به دستور کونته، بازیکنان حق استفاده از سس کچاپ و مایونز را ندارند و آشپزهای حاضر در این باشگاه نیز غذاهایی با چربی کمتر تولید می‌کنند.
این مربی همچنان زمان صحبتش با رسانه‌ها را تغییر داده تا زمان بیشتری برای برگزاری جلسات تحلیل و آنالیز ویدیویی به همراه بازیکنانش داشته باشد.
 

 
کونته در کنفرانس خبری خود گفت:« زمین و بازی تنها بخش پایانی کار شما هستند. شما باید بدن و ذهن خود را برای حضور در میدان آماده کنید. شما همچنین باید قلبتان را باز کنید و اشتیاق حضور در بازی را داشته باشید. از نظر من خواب بسیار مهم است. شما باید در وزن درست بمانید. باید چربی خوب و ماهیچه خوبی داشته باشید. این دو به ریکاوری سریع‌تر بازیکن و آمادگی او برای بازی کمک می‌کنند.»
او اضافه کرد:« من نتایج عملکرد بازیکنان را از متخصص تغذیه می‌گیرم. در این برنامه می‌توانم ببینم که آیا شرایط آنها خوب است یا نه و آیا رژیم را بیرون از مرکز تمرین هم رعایت می‌کنند. این بخشی از برنامه رشد بازیکنان در همه ابعاد و کمک به درک آنها از شرایط است. حرفه‌ای بودن یعنی شما باید از بدنتان مراقبت کنید. اگر این کار را انجام دهید کمتر مصدوم شده و آماده تمرینات هستید چون گاهی تمرینات سخت هستند.»
کونته درباره دشواری رعایت کردن این موارد گفت:« گاهی زمان می‌برد که بازیکنان این موضوع را درک کنند که انجام این کار به پیشرفت‌شان کمک می‌کند اما وقتی متوجه شوند، دیگر از آن گلایه ندارند و همیشه همین شیوه را به کار می‌گیرند.»


کد مطلب: 306402

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306402/هشدار-کونته-بازیکنان-مراقب-رژیم-غذایی-تان-هستم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir