به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۰۶۴۰۸

لاپورتا: راهی برای بازگشت مسی و اینیستا نیست

گروه ورزشی: خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، شایعات مربوط به بازگشت لیونل مسی و آندرس اینیستا به این تیم را رد کرد.
لاپورتا: راهی برای بازگشت مسی و اینیستا نیست
 ژاوی هرناندز پیش از وقفه دیدارهای ملی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به این تیم بازگشت تا آغازگر دوران جدید و پر از تحولی در نوکمپ باشد.
اما بازگشت ژاوی تنها بازگشتی نبود که در روزها اخیر رخ داد و دنی آلوس نیز پس از پنج سال دوری از نوکمپ بار دیگر قراردادی را با این تیم به امضا رساند تا خاطرات خوش روزهای گذشته را زنده کند.
همین موضوع باعث شد تا برخی از رسانه‌ها مدعی شوند که احتمال حضور مسی و اینیستا نیز در این تیم وجود دارد و هواداران نیز با هیجان از این موضوع استقبال کنند اما به نظر می‌رسد که چنین چیزی صحت ندارد.
 

 
لاپورتا در گفتگو با رادیو کادناسر در این باره اظهار داشت:« آنها خودشان همیشه گفته‌اند که می‌خواهند به بارسا برگردند اما منظور من از این بازگشت به عنوان بازیکن نیست، بلکه به عنوان مربی است. همه آنها علنا در این باره صحبت کرده‌اند. آنها نمی‌توانند علاقه‌شان برای بازگشت به بارسا را انکار کنند. اما به عنوان بازیکن؟ فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد چون همه انها قرارداد دارند و پاسخ من به این سوال این است که آنها مطمئنا در پست‌هایی دیگر به باشگاه برمی‌گردند.»
او همچنین درباره دربی شنبه شب برابر اسپانیول گفت:« من خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم پیروز خواهیم شد تمامی کاتالان‌ها در انتظار دیداری پرگل هستند. ما باید خوب بازی کنیم، پیروز شویم و این برهه جدید را در کنار ژاوی آغاز کنیم. او به خوبی از موقعیتی که تیم در آن قرار دارد آگاه است و این موضوع از تمریناتش مشخص است. من حس می‌کنم همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها