کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ونگر: می‌توانستم رونالدو و کانته را به آرسنال ببرم

29 آبان 1400 ساعت 14:46

گروه ورزشی: آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، مدعی شده که این تیم در آستانه جذب کریستیانو رونالدو قرار داشته است.


ونگر در طول دوران حضورش روی نیمکت آرسنال برای جذب بازیکنان بزرگ بسیاری تلاش کرد اما چندان موفق نشد.
اما به نظر می‌رسد که رونالدو در صدر این فهرست قرار دارد، بازیکنی که در چند قدمی جدایی از اسپورتینگ لیسبون و پیوستن به جمع توپچی‌ها بود اما در نهایت به منچستریونایتد ملحق شد تا به یکی  از بزرگترین بازیکنان دنیا تبدیل شود.
ونگر در گفتگو با اسپورت بایبل در پاسخ به این سوال که حسرت نخریدن کدام بازیکن را بیشتر از سایرین دارد اظهار داشت:« قطعا کریستیانو رونالدو. جذب او محتمل بود و اگر ما کمی سریع‌تر و چند روز زودتر اقدام کرده بودیم می‌توانستیم او را به خدمت بگیریم چون به توافق رسیده بودیم و منچستریونایتد پنج یا شش روز بعد وارد ماجرا شد. بنابراین من از رونالدو در ابتدای دوران حضورم در آرسنال و از انگولو کانته در پایان آن نام می‌برم.»
 

 
مربی 72 ساله سابق آرسنال درباره داستان آشنایی‌اش با کانته گفت:« او در باشگاهی در پاریس بازی می‌کرد که یکی از دوستان من مدیریتش را برعهده داشت و او به من گفت که بازیکنی دارد که باورنکردنی است و هیچکس او را در فرانسه نمی‌خواهد. او کانته را با ماشین خودش از باشگاهی به باشگاه دیگر می‌برد و در نهایت یک تیم دسته سومی فرانسه او را خرید.»
ونگر ادامه داد:« این داستانی باورنکردنی است. شما می‌توانید از روی این اتفاقاتی که برای کانته افتاده فیلم بسازید. او بازیکنی است که نمی‌توان همیشه شبیه به او را پیدا کرد. او بدون این که هیچ خطایی مرتکب شود توپ را پس می‌گیرد و بلافاصله آن را جلو می‌اندازد.»


کد مطلب: 306411

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/306411/ونگر-می-توانستم-رونالدو-کانته-آرسنال-ببرم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir